לאחר פחות משבועיים: פליסיטי האפמן שוחררה מבית הכלא
השחקנית המוכרת הייתה אמורה להשתחרר לביתה ביום ראשון לאחר ריצוי 13 ימי מאסר (בנוסף ליום שבילתה מאחורי סורג ובריח כשנעצרה), אך בית הכלא הפדרלי בצפון קליפורניה החליט לשחררה כבר הבוקר

11 ימים בלבד לאחר שהתייצבה בבית הכלא בצפון קליפורניה כדי לרצות מאסר של שבועיים, הרשויות הפדרליות שחררו הבוקר (שישי) את השחקנית פליסיטי האפמן ממאסר.

האפמן כפי שתועדה במדי אסירה, השבוע בבית הכלא בצפון קליפורניה (צילום: ספלאש)

האפמן נידונה לעונש המאסר הקצרצר (וגם קנס כספי בסך 30 אלף דולר, 250 שעות תרומה לקהילה ושחרור בהשגחה במשך שנה) לאחר שהודתה כי שילמה כדי לשפר את ציוני מבחני ה-SAT של בתה.

על פי סאלו סוורטס, דוברת בית הכלא בדרגת אבטחה מינימלית שבה נאסרה השחקנית, הסבירה כי ההחלטה לשחרר את האפמן לא נבעה מיחס מיוחד שקיבלה, אלא ממדיניות המקום לפיה אסירים שעתידים להשתחרר במהלך סוף השבוע לרוב זוכים לשחרור ביום שישי. בתחילת השבוע תועדה האפמן במדי אסירה בזמן שזכתה לביקור מצד בעלה - השחקן המוכר וויליאם ה. מייסי ("חסרי בושה") ובתם סופיה. 

ההחלטה לשלוח את השחקנית לתקופת מאסר כה קצרה זכתה לביקורת רבה, שכן עבירות דומות אך פחות חמורות (למשל, אם ששיקרה בנוגע לכתובת המגורים שלה כדי שילדיה יוכלו ללמוד במחוז חינוך סמוך) לרוב נענות במאסר ממושך. מעניין יהיה לראות כיצד תתקבל ההחלטה לשחרר את האפמן מוקדם מהצפוי.

YOU MIGHT ALSO LIKE