קלואי קרדשיאן מודה: "אני מתגעגעת ללמאר אודום כל הזמן"
על אף הגעגועים לבן זוגה, כוכבת הריאליטי שללה על הסף את האפשרות לחדש את הקשר הרומנטי עם כדורסלן העבר. "הוא התקשר אליי ואמר, 'תמיד ידעתי שכולנו נחזור לדבר בשלב מסוים, אני פשוט מאושר'", היא אמרה

בקליפ שפורסם מתוך סדרת הריאליטי המצליחה "משפחת קרדשיאן", קלואי שוחחה עם אחיותיה קים וקורטני על היחסים שלה עם האקס, כדורסלן העבר למאר אודם.

קרדשיאן, מתוך הפרומו לתוכניתה

על אף שקלואי הודתה בכך שהיא "מתגעגעת ללמאר כל הזמן", היא בהירה כי אין לה כל כוונה לחדש את הקשר הרומנטי עמו: "הוא התקשר אליי ואמר, 'תמיד ידעתי שכולנו נחזור לדבר בשלב מסוים, אני פשוט מאושר. אני אשמח לראות אותך, אני מת לפגוש אותך פנים מול פנים'", היא שיחזרה.

קים אף המליצה לקלואי להיפגש עם למאר כדי שהשניים יוכלו להתקדם הלאה בחייהם. קלואי, מצדה, הבהירה שאין לה שום חרטות בנוגע לפרידה מבעלה לאחר שצרך מנת יתר של סמים: "תמיד הרגשתי שאחרי התקרית אני עשיתי הכל כדי להיות שם בשבילו. ברגע שהבנתי שהוא לא ממש רוצה לשנות את המצב הרע שאליו נקלע, הרגשתי בסדר עם הפרידה", היא אמרה.

בני הזוג נפרדו באופן סופי בסוף שנת 2016, ובאפריל 2018 ילדה קלואי בת בשם טרו. אביה של הילדה הוא הכדורסלן טריסטן תומפסון, שממנה קלואי נפרדה בתחילת השנה לאחר שנפוצו שמועות על כך שבגד בה במהלך ההריון.

YOU MIGHT ALSO LIKE