קים קרדשיאן: "הייתי שמחה ללמד את גרטה תונברג על רשתות חברתיות"
כוכבת "משפחת קרדשיאן" בעלת 150 מיליון עוקבים באינסטגרם נמצאת בימים אלה בארמניה בכנס טכנולוגי. היא סיפרה על הערצתה לגרטה תונברג, הנערה השבדית שפעילה למען איכות הסביבה

כוכבת הריאליטי, קים קרדשיאן, סיפרה השבוע שהיא הייתה רוצה לסעוד ביחד עם גרטה תונברג בת ה-16, פעילת איכות הסביבה שיצרה הדים ברחבי העולם ואפילו זכתה לעלבונות מצד חלק ממנהיגי העולם.

קרדשיאן (צילום: Getty Images)

קרדשיאן בת ה-38 נמצאת כעת בכנס עולמי של טכנולוגיית מידע בארמניה, שם היא סיפרה לסוכנות הידיעות רויטרס שהיא הייתה רוצה לפגוש את הנערה השבדית, שאותה היא כינתה "אישה צעירה מדהימה ואמיצה": "יש לה הרבה אומץ לעמוד מול מנהיגי העולם ולומר את האמת", היא אמרה.

לאשת הריאליטי יש כ-150 מיליון עוקבים בחשבון האינטסגרם שלה, כך שאולי כדאי להוריה של תונברג לקבל את הצעתה של קים, שמעוניינת לעזור לתונברג למנף את הפופולאריות שלה: "זו במה גדולה וצריך לדעת איך לנווט אותה בצורה טובה", היא אמרה.

תונברג במהלך העצרת הכללית של האו"ם בחודש שעבר (צילום: Getty Images)

כזכור, בחודש שעבר תונברג הדהימה את העצרת הכללית של האו"ם כאשר גערה בנציגי מדינות העולם: "במשך יותר מ-30 שנים, המדע ברור לחלוטין. איך אתם מעיזים להמשיך ולהתעלם ולומר שאתם עושים מספיק כאשר אין שום פתרונות באופק?".

YOU MIGHT ALSO LIKE