לקראת השקתה בשנה הבאה: סוני חשפה את הפלייסטיישן 5
קונסולת המשחקים החדשה תגיע למדפים בדיוק באותו הזמן שבו יתחיל להימכר האקס בוקס החדש של מיקרוסופט. מהודעת החברה עולה כי השינוי הגדול ביותר, מעבר לשיפורים הטכנולוגיים, יהיה בשלט. פרטים נוספים, לרבות המחיר, לא פורסמו

קרוב לשש שנים לאחר שהושקה קונסולת המשחקים פלייסטיישן 4, הבוקר (שלישי) חשפה סוני את מערכת המשחקים החדשה שלה, שתגיע לחנויות לקראת עונת חגי דצמבר בשנה הבאה.

קונסולת המשחקים החדשה של סוני (צילום: סוני)

סוני חשפה את פרטי הפלייסטיישן 5 בפוסט שנכתב בבלוג החברה, וממנו עולה כי השלט יקבל לעיצוב מחודש. במסגרת השינוי, השלט יהפוך לחלק פעיל יותר מהמשחק, ויכלול רעידות ורטט (בהתאם למשחק עצמו, כמובן).

"עם שלט בעל משוב האפטי, יצרנו מגוון רחב של אפקטים שיורגשו בשלט. כך למשל, יורגש הבדל משמעותי כאשר מדובר במשחק מירוצים ומכונית מתרסקת בקיר, לעומת תיקול במגרש פוטבול. ובכלל, בספורט זה יבוא לידי ביטוי בצורה בולטת יותר, למשל יורגש הבדל כאשר שחקן 'רץ' על מגרש רטוב לעומת מגרש יבש", כתב ג'ים ריאן, מנכ"ל חטיבת המשחקים של סוני, בפוסט שפורסם.

כבר בחודש אפריל הקודם, ראשי סוני החלו לספר על התכונות הצפויות להיכנס לפלייסטיישן 5, שאמור להתחרות ב-"Project Scarlett" של מיקרוסופט, שהוא למעשה קונסולת המשחקים הבאה של החברה לאחר ה-Xbox One. גם קונסולה זו צפויה להגיע לשוק לקראת סוף 2020.

בפוסט של מיקרוסופט לא נכתב ולו דבר על מחיר הפלייסטיישן החדש. כאשר ה-"4" הגיע למדפים בנובמבר 2013, מחירו עמד על 400 דולר.

YOU MIGHT ALSO LIKE