בעקבות הביקורת ברשתות החברתיות: הזמרת דמי לובאטו התנצלה על ביקורה בישראל
הזמרת המצליחה חטפה גל של גידופים בעקבות המילים היפות שכתבה על ביקורה בארץ הקודש, והסבירה כי זכתה לטיול בחינם בתמורה לכמה פוסטים שהעלתה לאינסטגרם. "לפעמים אנשים מציגים בפניך כל מיני אפשרויות מבלי לספר על השלכות פוליטיות שעלולות לצוץ", היא כתבה

כאשר הזמרת דמי לובאטו פנתה לרשתות החברתיות וסיפרה על החוויה הנהדרת שעברה במהלך ביקור בארץ הקודש, סביר להניח שרובנו שמחנו כישראלים. אך היו לא מעט אנשים, בעיקר פעילים פרו-פלסטינים, שהעבירו ביקורת קשה ביותר כנגד לובאטו, וגרמו לה להתנצל.

לובאטו בירושלים (צילום: אינסטגרם)

"אני מאוד מתוסכלת", כתבה הזמרת, שבעבר הייתה מועמדת ל-2 פרסי גראמי. "קיבלתי טיול חינם לישראל בתמורה לפרסום של כמה פוסטים. אף אחד לא אמר לי שיש בכך משהו פסול או שאני עלולה לפגוע במישהו. עם זאת, אני מתנצלת אם פגעתי במישהו, זו לא הייתה כוונתי", היא המשיכה.

"לפעמים אנשים מציגים בפניך כל מיני אפשרויות מבלי לספר על השלכות פוליטיות שעלולות לצוץ. הטיול בישראל היה ביקור רוחני ולא אמירה פוליטית כלשהי. רק עכשיו אני מבינה שפגעתי באנשים ואני באמת מתנצלת על כך שחשבתי שמדובר רק בטיול רוחני", היא כתבה.

כזכור, במהלך ביקורה בישראל, לובאטו העלתה תמונות רבות מירושלים ומקומות נוספים: "גדלתי כנוצריה אבל יש לי שורשים יהודיים. כאשר קיבלתי הזדמנות מדהימה לבקר במקומות שעליהם קראתי בתנ"ך, ישר הסכמתי. יש משהו פשוט קסום בישראל. בחיים לא הרגשתי כך כך מחוברת לאלוהים, תחושה שהייתה חסרה לי בשנים האחרונות", היא כתבה.

YOU MIGHT ALSO LIKE