תושבת פלורידה נעצרה בגין הכנת מטעני נפץ בביתה והודתה: "רציתי לפגוע באנשים"
שוטרי משרד השריף של מחוז הילסבורו הוזעקו אמש ע"י הוריה של מישל קולטס לאחר שהם מצאו "סליק של כלי נשק ומטענים". בפני החוקרים היא הודתה שרצתה לפגוע בכמה שיותר אנשים, ולכן מילאה כדורי מתכת ומסמרים בתוך המטענים. שריף המחוז: "אנחנו לא יכולים לדמיין כמה אנשים היו נהרגים"

תושבת פלורידה נעצרה לאחר שביקשה לפגוע באנשים באמצעות מטעני צינור שהיא הכינה בביתה, כך חשף הבוקר (שישי) משרד השריף של מחוז הילסבורו.

מישל קולטס לצד חלק מכלי הנשק וחומרי הנפץ שנמצאו בביתה (צילום: משרד השריף של מחוז הילסבורו)

צ'אד קרוניסטר, שריףך המחוז שכולל בתוכו את רוב העיר טמפה, כינס מוקדם יותר היום מסיבת עיתונאים ובה הודיע על מעצרה של האישה, מישל קולטס בת ה-27. היא צפויה לעמוד לדין בגין הכנת מטען נפץ במטרה לפגוע בציבור הרחב כאשר בכתב האישום מופיעים 24 אישומים זהים.

עוד חשף שריף המחוז כי הוריה של קולטס היו אלה שהזעיקו את המשטרה לאחר שהם גילו "סליק של כלי נשק ומטענים, כולל חומרים להכנת מטענים נוספים", הוא אמר. בעקבות הדיווח, חבלני המשטרה הוזעקו למקום כדי לוודא שניתן לערוך בבית חיפוש.

בכל מטען נפץ נמצאו מסמרים או כדורי מתכת, ובחלקם נמצא שילוב של שני החומרים שנועדו לזרוע כמה שיותר הרס. "כמעט כל המטענים היו מוכנים. למעשה, היה נדרש כדקה בלבד כדי למלא במטען את אבקת השריפה, שגם נמצאה בבית", הסביר קרוניסטר.

הוריי החשודה היו אלה שהזעיקו את המשטרה (צילום: משרד השריף של מחוז הילסבורו)

מעבר לכך, בחיפוש בביתה של החשודה נמצאו 23 סכינים, נונצ'קו, ו-"עשרות ספרים וסרטים על רצח, רצח המוני, טרור מבית והכנת פצצות", אמר שריף המחוז. במהלך חקירתה, קולטס הודתה שהיא הכינה את מטעני הנפץ במטרה לפגוע באנשים, וזאת למרות שהחוקרים לא הצליחו למצוא ראיות לכך שהיא תיכננה להשתמש בהם.

בחודש אוגוסט האחרון פנתה חברת משלוחים למשרד השריף במחוז וסיפרה כי קולטס הזמינה ספרים רבים הקשורים להכנת פצצות: "בדקנו את הבית בזמנו והתקבלה קביעה שאין לה כוונה לפגוע במישהו", אמר השריף והמשיך, "אבל אני רוצה לשבח את הוריי החשודה, שלא היססו לפנות אלינו כאשר חשו הידרדרות במצבה הנפשי. הם פעלו בדיוק כפי שמצופה מהם. אנחנו לא יכולים לדמיין מה היה קורה וכמה אנשים היו נהרגים אילולא פניית ההורים", הוא אמר.

ספרים רבים על רצח והכנת פצצות נמצאו בבית (צילום: משרד השריף של מחוז הילסבורו)

YOU MIGHT ALSO LIKE