תפתחו יומנים: ג'יי לו ושאקירה צפויות להופיע בסופרבול
שתי הזמרות הפופולאריות אישרו באמצעות ציוץ את השתתפותן באחד האירועים הגדולים ביותר בעולם הבידור. רק לפני שבועות בודדים התראיינה לופז בתוכנית "טודיי" ואמרה שהייתה "שמחה מאוד אם היה מתאפשר לי להופיע בסופרבול"

הזמרות המפורסמות ג'ניפר לופז ושאקירה יעלו יחדיו על אחת הבמות הגדולות ביותר בעולם הבידור - הופעת המחצית של משחק הסופרבול שעתיד להיערך במיאמי בתחילת הפברואר.

שאקירה ולופז בהכרזה הרשמית שפרסמה ליגת ה-NFL (צילום: NFL)

ליגת הפוטבול העשירה, ה-NFL, אישרה אתמול (חמישי) את שיתוף הפעולה הנדיר, ובהמשך שתי הזמרות העלו פוסטים לרשתות החברתיות השונות ובהם התייחסו לתאריך המיועד של המופע, השני בפברואר: "זה קורה! 2.2.20", כתבה ג'יי לו, בזמן ששאקירה כתבה באופן פשוט עוד יותר: "תתכוננו 2.2.20".

בהמשך השתיים התייחסו שוב להופעה הצפויה, ושאקירה כתבה בחשבון הטוויטר שלה: "אין מעמד גדול יותר מזה. כל כך מתרגשת מההופעה בסופרבול במהלך המחצית!".

כזכור, בשבועות האחרונים צצו שמועות על כך שלופז תופיע בסופרבול, אך ההחלטה להכניס גם את שאקירה הפתיעה לא מעט אנשים. בתחילת החודש התראיינה לופז בתוכנית "טודיי" וסיפרה שהיא "הייתה שמחה מאוד אם הכל היה מסתדר והיה מתאפשר לי להופיע במחצית של הסופרבול".

YOU MIGHT ALSO LIKE