נוגסת בשוק: מקדונלדס תחל למכור המבורגרים ללא בשר
ענקית המזון המהיר מיישרת קו עם המתחרה העיקרית שלה - בורגר קינג - ותחל להציע מנה מבוססת צמחים. היות שבורגר קינג משתפת פעולה עם Impossible Foods, במקדונלדס מצאו לנכון לשתף פעולה עם המתחרה שלה - Beyond Meat

רשת מקדונלדס תחל למכור המבורגרים צמחוניים "דמויי בשר" במסגרת פיילוט ניסיוני, כך הודיעה מוקדם יותר היום (חמישי) ענקית המזן המהיר.

אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

למעשה, מקדונלדס מיישרת קו עם אחת המתחרות הגדולות ביותר שלה - רשת בורגר קינג - שבחודש שעבר החלה למכור בכל רחבי ארצות הברית את המנה הצמחונית Impossible Whopper, שמבוססת על בשר של חברת Impossible Foods. שלא במפתיע, במקדונלדס בחרו לשתף פעולה עם חברת Beyond Meat שהיא המתחרה העיקרית של Impossible Foods.

הכניסה של מקדונלדס לשוק המנות הצמחוניות נחשבה כדבר בלתי נמנע, והשאלה היחידה שנותרה פתוחה הייתה מתי. כאמור, הוחלט קודם כל לבצע פיילוט ניסיוני ב-28 סניפים באזור טורונטו שבקנדה, כאשר לאחר מכן תתקבל ההחלטה הסופית מתי להשיק את המנה באלפי הסניפים הנוספים ברחבי צפון אמריקה. ההמבורגר החדש ייקרא PLT, קיצור ל-Plant, Lettuce, Tomato ומשחק מילים על סנדוויץ BLT.

בעקבות ההכרזה של מקדונלדס, מנייתה של Beyond Meat זינקה ביותר מעשרה אחוזים, וזאת ארבעה חודשים מאז ההנפקה הראשונה לציבור. מאז שבוצעה ההנפקה, המנייה עלתה במאות אחוזים כיום נסחרת עבור כ-150 דולר ליחידה. סיבה נוספת לעלייה המטאורית היא הסכם שיתוף פעולה שחתמה מול רשת מזון מהיר נוספת - KFC.

מנת ה-PLT החדשה (צילום: מקדונלדס)

ב-Impossible Foods, לעומת זאת, גייסו קרוב ל-750 מיליון דולר ממשקיעם על אף העובדה שהחברה נותרה פרטית.

YOU MIGHT ALSO LIKE