דמי מור בראיון חושפני: גבר שילם 500 דולר לאמי כדי לאנוס אותי כשהייתי בת 15
השחקנית הוותיקה, שרבים זוכרים אותה בשל קשריה הרומנטיים עם ברוס ויליס ואשטון קוצ'ר, חשפה את הפרט המזעזע מילדותה והסבירה כי האירוע סייע לה לקבל את ההחלטה לעזוב את הבית ולעבור להוליווד

שחקנית הקולנוע דמי מור חשפה במהלך ראיון לקראת פרסום ספרה האוטוביוגרפי שהיא נאנסה בגיל 15 ע"י גבר ששילם לאמה האלכוהוליסטית 500 דולרים.

דמי מור (צילום: AP)

הווידוי המפתיע של מור בת ה-56 הגיע במהלך ראיון שהעניקה לדיאן סויר בתוכנית "גוד מורנינג אמריקה": "זה היה אונס, אבל מה שהכי כאב היה השאלה שלו: 'איך זה מרגיש שאמא שלך מסרסרת בך עבור 500 דולר?'", אמרה מור.

כאשר סויר שאלה את השחקנית האם אמה אכן סרסרה בה, מור השיבה כי "בעומק ליבי אני חושבת שלא. אני לא חושבת שזו הייתה עסקה פשוטה של כסף בתמורה למין, אבל היא בכל זאת נתנה לו גישה אליי וסיכנה אותי", היא אמרה.

האירוע הקשה שעברה בגיל כה צעיר תרם להחלטה לעזוב את ביתה ללא כסף וללא כל ניסיון במשחק, ולעבור להוליווד. היא התפרסמה בגיל 19 לאחר שלוהקה לסדרה "ג'נרל הוספיטל", אך במהרה היא הדרדרה והחלה להשתמש בסמים כבדים. בספרה היא מתארת כיצד החוויות שעברה במהלך צילומי הסרט "חברים" ("St. Elmo's Fire") ב-1985 הובילה אותה להתאשפז במוסד לגמילה מסמים.

בספר היא אף מספרת על הקשרים הרבים שניהלה בחייה, לרבות הקשרים עם הזמר פרדי מור, כוכב הקולנוע ברוס ויליס (עמו הייתה נשואה במשך 13 שנים) ואשטון קוצ'ר, שצעירה ממנה ב-15 שנה.

YOU MIGHT ALSO LIKE