חצי שנה לאחר המועד שתוכנן: סמסונג תשיק את הטלפון המתקפל בארצות הברית
המכשיר החדש היה אמור להגיע לחנויות כבר באפריל, אך רבים דיווחו על כך שהוא אינו יציב ומסכו נשבר. בחברה הדרום קוריאנית חיזקו את המסך ואת המכשיר עצמו, וכבר ביום שישי הקרוב ניתן יהיה לרכוש אותו בחנויות בסט ביי

חברת סמסונג הודיעה מוקדם יותר היום (שני) כי הטלפון המתקפל הראשון בתולדותיה - ה-Galaxy Fold - יושק בארצות הברית ביום שישי הקרוב (ה-27 בספטמבר), וזאת לאחר שתקלה מנעה את השקת המכשיר לפני כחצי שנה.

הטלפון המתקפל הראשון של סמסונג (צילום: AP)

כזכור, סמארטפון של היצרנית הדרום קוריאנית צפוי לעלות כאלפיים דולר, והוא היה אמור להגיע לחנויות בארצות הברית כבר בסוף חודש אפריל. אלא שבפועל, משתמשים רבים דיווחו שהטלפון נשבר להם לאחר פעולות פשוטות כגון פתיחת המסך הכפול.

הטלפון החדש יימכר בחנויות בסט ביי וניתן יהיה לרכוש אותו בשני דרכים: האחת, רכישה במחיר מלא (המכשיר יהיה unlocked וניתן יהיה להשתמש בו בכל חברת תקשורת), או לחילופין, הסכם שבו הלקוח ישלם על המכשיר מדי חודש. הסכם זה יהיה פתוח רק ללקוחות AT&T, שתזכה לבלעדיות לאחר שטי מובייל החליטה שלא למכור את המכשיר.

בסמסונג הודו בתכנון ליקוי של המכשיר במהלך הקיץ, ובחודש יולי הוצג גרסה משופרת של הטלפון (עם מסך קשיח ואטום יותר), דבר שאמור למנוע מהמכשיר להישבר כפי שקרה בעבר. הגרסה המשופרת כבר נמכרת ברחבי העולם, וההצלחה של הדגם ככל הנראה נתנה לראשי סמסונג את הביטחון לקראת ההשקה בארה"ב.

YOU MIGHT ALSO LIKE