ספורטאים וכוכבי ריאליטי מילאו את אתרי הבילוי בלאס וגאס
גורדון רמזי חגג ביחד עם שני שפים אירופאים נוספים את חידוש סדרתם "רוד טריפ" לעונה נוספת ביחד עם די. ג'יי. מפורסם. שחקני הגולדן נייטס מילאו את אחת ממסעדות היוקרה ב-The D וכוכב ה-NFL לשעבר נצפה בבר הימורים

השף המפורסם גורדון רמזי נצפה במהלך סוף השבוע האחרון בלאס וגאס, העיר בה הוא מחזיק ב-5 מסעדות פופולאריות. לפי הדיווחים, רמזי הגיע למקום ביחד עם שני שפים נוספים, פרד סירו הצרפתי וג'ינו ד'אקמפו האיטלקי, לאחר שנודע שהסדרה שבה השלושה מככבים - "Gordon, Gino and Fred: Road Trip", תזכה לעונה נוספת.

רמזי, סירו, רומרו וד'אקמפו (צילום: וולף)

השלושה בילו ביחד עם הדי ג'יי ההולנדי ניקי רומרו במועדון Omnia בסיזרס פאלאס, וכאשר רומרו עלה על הבמה השלושה הועברו לשולחן באזור האח"מים. בזמן שהם בילו בסיזרס, כוכבת "הרווק", קורין אולימפיוס, נצפתה ב-Mama Rabbit ב-Park MGM.

גם השפית אן בורל, מנחה התוכנית Secrets of a Restaurant Chef, נצפתה השבוע בעיר החטאים. לפי הדיווחים, היא הגיעה בערב יום שני למועדון ה-Marquee בקוסמופוליטן. 

לא מעט ספורטאים נצפו בימים האחרונים במרכזי הבילוי של העיר, ביניהם כוכבי קבוצת ההוקי של לאס וגאס, הגולדן נייטס. שישה משחקני הקבוצה הגיעו לאחת המסעדות ב-The D Las Vegas. כוכב ה-NFL לשעבר, מרשון לינץ', נצפה בבר המשופץ Moneyline Sports Bar & Book ב-Park MGM.

YOU MIGHT ALSO LIKE