מחפשים לטוס בחגי תשרי או בחנוכה? סאות'ווסט מציעה שלל טיסות מוזלות
מבצע מיוחד של חברת התעופה הפופולארית עשוי להתאים לישראלים רבים החיים בארה"ב ומחפשים לצאת לחופש בחגים. גם טיסות בינלאומיות הוכנסו למבצע

חברת התעופה סאות'ווסט איירליינס הודיעה מוקדם יותר היום (שלישי) כי היא היא תציע טיסות ליעדים רבים ב-49 דולר עבור מי שיזמין ביומיים הקרובים.

טיסת סאות'ווסט ממריאה מלאס וגאס (צילום: Shutterstock)

המבצע מסתיים בשעה 11:59 בלילה ביום חמישי (שעון חוף מערבי), ועד אז ניתן לרכוש טיסות למגוון יעדים במחירים מוזלים. כך למשל, ניתן לטוס מפנמה ביץ' שבפלורידה לראלי (צפון קרוליינה), או מסן חוזה שבקליפורניה לבורבנק (ואלי לוס אנג'לס), סן דייגו או סיאטל.

למרבה ההפתעה, גם טיסות בינלאומיות הוכנסו למבצע, ונכון לכתיבת שורות אלה ניתן לרכוש טיסה מפורט לודרדייל לבליז ב-98 דולר. טיסות לקנקון, גם הן מפורט לודרדייל, תומחרו ב-111 דולר.

המבצע מיועד לטיסות שיוצאות בין ה-24 בספטמבר ועד ה-4 במרץ, כך שניתן להזמין כבר עכשיו טיסה לקראת חופשה בחגי תשרי או בחנוכה. חשוב לציין כי פורים (השבוע השני של מרץ) ופסח (השבוע השני של אפריל) לא רלוונטים למבצע, וסאות'ווסט לא מוכרת כרטיסים בהנחות גדולות בסמוך לחג ההודיה וחג המולד עצמו.

בנוסף, לא ניתן להזמין טיסות בינלאומיות בין ה-11 בדצמבר ל-7 בינואר, כך שהם אינם רלוונטים לחגי דצמבר. את רשימת התנאים המלאה ניתן למצוא כאן.

YOU MIGHT ALSO LIKE