בקרוב בשיקגו: סניף סטארבקס הגדול בעולם
רשת בתי הקפה הבינלאומית תיפתח את "בית הקלייה" השישי בעולם, שימוקם ב"מגניפסנט מייל" של שיקגו באמצע חודש נובמבר. עם 43 אלף רגל רבוע הפרוסים על פני ארבע קומות, ברשת מקווים כי הסניף הגדול יהפוך לאתר תיירותי וימשוך מאות אלפי מבקרים מדי שנה

בעוד קצת יותר מחודשיים - ב-15 בנובמבר - רשת בתי הקפה העולמית "סטארבקס" תפתח סניף בן 4 קומות בשיקגו, ובכך הוא יעקוף את הסניף בטוקיו כגדול בעולם.

כך יראה הסניף כאשר יפתח בעוד כחודשיים (צילום: סטארבקס)

הסניף, שייקרא באופן רשמי "Starbucks Reserve Roastery Chicago", ייפתח בשכונת "מגניפסנט מייל" הפופולארית וימלא את החלל שהותירה רשת Crate and Barrel עם עזיבתה.

מעבר לכך שמדובר בסניף סטארבקס, המבנה והייחודי בעל שטח של כ-43 אלף רגל רבוע (כ-4,000 מ"ר) אמור להפוך לאטרקציה שתמשוך תיירים רבים. כזכור, כבר ב-2017 הרשת חשפה את כוונתה לפתוח את הסניף הייחודי, שניתן יהיה למצוא בו גם מאפיה מיוחדת אשר תמכור מוצרים נוספים מעבר לתפריט הרגיל.

"הסניף ישמש עבורנו כמקום לבחון משקאות ומנות חדשות, ולערוך ניסויים עם קונספטים של עיצוב", אמרו בזמנו וברשת והדגישו כי הסניף יהווה מעין "מקום מפגש שלישי" אחר הבית ועבודה.

הסניף עתיד להיפתח במקום סניף Crate & Barrel (צילום: גוגל מפות)

למעשה, כאשר הסניף יפתח הוא יהיה "בית הקלייה" השישי של הרשת (ביחד עם ניו יורק, מילאנו, שנחאי, טוקיו וסיאטל). כאמור, כבר לפני שנתיים הודיעה סטארבקס על פתיחת הסניף בשיקגו, אך הסניף אמור היה להיות חלק מעשרות דומים שיפתחו ברחבי ארצות הברית והעולם.

אלא שמאז השתנו לא מעט דברים (סטארבקס עלתה לכותרות בשל מעורבותה במספר תקריות שליליות, למשל הזעקת המשטרה על צעירים אפרו-אמריקאים שישבנו בסניף בפילדלפיה), ומנכ"ל הרשת, קווין ג'ונסון, אמר בחודש שעבר כי אין כל תוכנית להקים סניפי "בית הקלייה" נוספים מלבד זה שיקום בשיקגו.

כעת סטארבקס מתמקדת בשיפור הטכנולוגיה (למשל, האפליקציה שמאפשרת הזמנות מראש), ונראה שהדבר מצליח. מתחילת השנה המנייה זינקה בקרוב ל-50%, וברבעון השני של השנה, הרשת דיווחה על עלייה של 6% בנתוני המכירות לעומת הרבעון המקביל אשתקד.

"בית הקלייה" של סטארבקס בשנחאי (צילום: Getty Images)

YOU MIGHT ALSO LIKE