ג'סטין ביבר בפוסט בפוסט חושפני: "השתמשתי בסמים קשים כבר בגיל 19"
זמר הפופ סיפר באינסטגרם על הקשיים שעבר לאחר שהתגלה בגיל 13 והפך לזמר מצליח ברמה העולמית. "הפכתי לבן אדם שמלא בטינה, מתייחס בחוסר כבוד כלפי נשים והתמלאתי בשנאה", הוא כתב והמשיך, "נדרשו שנים רבות כדי להתאושש מכל ההחלטות הגרועות שקיבלתי"

הזמר הקנדי ג'סטין ביבר פתח את הלב בפני מערציו שעוקבים אחר חשבון האינסטגרם שלו וסיפר על הקשיים שעבר במהלך העלייה המטאורית שלו מאלמוניות לפסגת המוסיקה העולמית.

ג'סטין ביבר במהלך הופעה ב-2016 (צילום: Getty Images)

ביבר בן ה-25 סיפר שהחל "להשתמש בסמים כבדים" כבר בהיותו בן 19, וזאת בניסיון להתמודד עם העליות ומורדות הנפשיות שחווה הזמר הצעיר והמולטי-מיליונר, שהודה שהוא "לעולם לא למד את עקרונות האחריות האישית".

"הפכתי לבן אדם שמלא בטינה, מתייחס בחוסר כבוד כלפי נשים והתמלאתי בשנאה. התרחקתי מכל מי שאהב אותי, והתחבאתי מאחורי הצל של האדם שהפכתי להיות", סיפר ביבר, שהתפרסם כאשר היה בן 13 בלבד. עוד סיפר הזמר כי הוא כמעט איבד תקווה לגבי הסיכוי לחזור להיות אדם נורמטיבי: "הרגשתי כאילו אין סיכוי שאני אתקן את זה. נדרשו לי שנים רבות כדי להתאושש מכל ההחלטות הגרועות שקיבלתי, לתקן קשרים שנהרסו ולשנות הרגלים שפיתחתי בקשרים עם הסביבה הקרובה אליי", הוא סיפר.

"אלוהים בירך אותי עם המון אנשם שאוהבים אותי": ביבר ואשתו, היילי בולדווין (צילום: Getty Images)

כיום, ביבר מרגיש שהוא מקבל תמיכה גדולה מאשתו, היילי בולדווין: "אלוהים בירך אותי עם המון אנשים מדהימים שאוהבים אותי. עכשיו אני 'מנווט 'את החלק הכי טוב בחיי: נישואים. זו אחריות חדשה ומטורפת שבה למדתי על סבלנות, אמון, מחויבות, אדיבות וענווה", כתב הזמר.

בסיום הפוסט המליץ ביבר למערציו שלא ירימו ידיים גם בתקופות הקשות: "תמשיכו להילחם כנגד כל הסיכויים", הוא כתב.

YOU MIGHT ALSO LIKE