"למאר אמיץ ביותר": צפו בפרומו לקראת שובה של "משפחת קרדשיאן"
סדרת הריאליטי המצליחה תשוב למסך הקטן בתחילת הספטמבר, ולקראת האירוע פורסם פרומו מיוחד בה קלואי מפרגנת לבעלה לשעבר, הכדורסלן למאר אודם. "כל אחד מאיתנו היה חלק משמעותי בחיי האחר, אז זה די טבעי"

לקלואי קרדשיאן יש הרבה כבוד כלפי בעלה לשעבר, הכדורסלן העבר למאר אודום, וזאת בשל היכולת שלו לדבר בכנות על הקשיים שעבר בחייו, לרבות ההתמכרות לסמים שכמעט עלתה בחייו.

קרדשיאן לצד בעלה לשעבר, למאר אודום (צילום: Shutterstock)

בפרומו שפורסם לקראת העונה ה-17 של תוכנית הריאליטי "משפחת קרדשיאן" (שתעלה לשידור ב-8 בספטמבר), קלואי בת ה-35 כינתה את האופן שבו אודום סיפר על חייו בספרו, "Darkness to Light", כ"אמיץ ביותר".

"אם הוא מרגיש שהוא רוצה לדבר על מה שעבר - ואם הספר זו הדרך שלו לרפא ולעבור טיפול - אני דווקא חושבת שזה אמיץ ביותר כי הוא מדבר על התמכרות באופן עמוק ביותר", אומרת קלואי במהלך הפרומו.

קלואי אף אומרת לאחותה קים בנוגע לספר: "זה בסדר, זו האמת שלו ומגיע לו לספר את הגרסה שלו. כל אחד מאיתנו היה חלק משמעותי בחיי האחר, אז זה די טבעי", היא אמרה.

כזכור, בני הזוג נישאו לפני כעשור חודש ימים לאחר ההיכרות הראשונית. בשנת 2013 קלואי הגישה בקשה רשמית לגירושים, אך התהליך נעצר לאחר שאודום כמעט מת בעקבות נטילת מנת יתר של סמים במהלך ביקור בבית בושת בלאס וגאס. בסופו של דבר בני הזוג התגרשו בדצמבר 2016 לאחר שיפור ניכר במצב הבריאותי של כדורסלן העבר.

YOU MIGHT ALSO LIKE