אין דרך חזרה: ליאם המסוורת' הגיש את מסמכי הגירושים ממיילי סיירוס
עשרה ימים בלבד לאחר שהשניים הודיעו על פרידה באופן רשמי, הבוקר פורסם כי מסמכי הגירושים הוגשו לבית המשפט. היות שהשניים חתמו על הסכם טרום-נישואים ולא הביאו לעולם ילדים, התהליך אמור להיות יחסית קל

ליאם המסוורת' הוא זה שיזם את הפרידה מאשתו מיילי סיירוס, כך עולה ממסמכי הגירושים שהוגשו לבית המשפט בלוס אנג'לס ונחשפו ע"י האתר TMZ.

המסוורת' וסיירוס בימים מאושרים יותר (צילום: Getty Images)

כזכור, לפני כעשרה ימים הודיעו בני הזוג - השחקן האוסטרלי והזמרת האמריקאית - על סיום הקשר הרומנטי שלהם, וכעת ההחלטה הפכה לסופית כאשר בקשת הגירושים הוגשה באופן רשמי.

מהמסמכים עולה כי השניים חתמו על הסכם טרום-נישואים, כך שלא צפוי ריב מתוקשר על כספם. בנוסף, השניים לא הביאו לעולם ילדים כך שתהליך הגירושים צפוי לעבור באופן חלק.

עדיין לא ידוע מה בעצם הוביל לפרידה של מיילי וליאם, אך יממה לפני ההודעה על הפרידה מיילי תועדה מנשקת את אושיית הרשת קייטלין קרטר במהלך חופשה משותפת באגם קומו שבאיטליה. פרסום התמונות הללו הביא לחרושת שמועות על בגידה, אך בדיעבד התברר כי מיילי וליאם נפרדו לפני חודשים ספורים.

באתר TMZ דווח כי בשבועות האחרונים מיילי ניסתה לפנות לליאם כדי "לעבוד ביחד על הנישואים", אך השחקן האוסטרלי כבר "עבר הלאה בחייו" ולא מעוניין בחידוש הקשר.

הנשיקה שהסעירה את עולם הבידור (צילום: באקגריד)

המסוורת' בן ה-29 מוכר לרבים מתפקידו בסרטים כגון "משחקי הרבע" ו-"היום השלישי: התחדשות", והוא גם אחיו של כריס המסוורת', שמגלם את הדמות "תור" בסרט מארוול. לאחרונה כיכב ליאם בסרט "גברים בשחור: אינטרנשיונל", שזכה לביקורות שליליות.

סיירוס בת ה-26 היא זמרת מוכרת שהחלה את דרכה בסדרת ערוץ הדיסני "האנה מונטנה". אלבומה האחרון, "She Is Coming" פורסם לפני כארבעה חודשים וזכה לשבחים.

כזכור, שני הסלבס התחתנו בטקס צנוע בדצמבר אשתקד לאחר שהיו בקשר "און אנד אוף" במשך כעשור. השניים התארסו בשנת 2012, אך לבסוף ביטלו את החתונה. רק כעבור שלוש שנים הם חידשו את הקשר, שכאמור לא שרד שנה של נישואין.

YOU MIGHT ALSO LIKE