"קורא לתושבים לקחת חלק בהיסטוריה": ניו יורק מעמידה את לוחיות הרישוי לבחירת הציבור
בחודש אפריל יפוג תוקפה של הלוחית ששימשה את כלי הרכב במדינה בעשור האחרון וכעת משרד התחבורה מבקש לערוך הצבעה, בה יבחרו התושבים מתוך חמש אפשרויות את הלוחית המועדפת עליהם. הלוחיות המשודרגות יהיו קלות יותר לזיהוי באמצעים טכנולוגיים לקראת מהלכי הגבייה העתידיים

לוחיות הרישוי בניו יורק עומדות לעבור מהפך כאשר לתושבי המדינה תינתן האפשרות להיות מעורבים במהלך. משרד התחבורה במדינה הודיע אמש על חמש אפשרויות בחירה לעיצוב הלוחית החדשה שתושק בחודש אפריל בשנה הבאה. התושבים יוכלו כעת להכנס לאתר המשרד ולבחור את האופציה המועדפת עליהם. 

ניתן להבחין כי הרקע הכתום שהופיע על לוחיות הרישוי בניו יורק משנת 2010 כבר לא יהיה רלוונטי בקרוב ויוחלף בצבעי לבן או תכלת. גם הכיתוב EXCELIOR (למעלה) מופיע ב-4 מתוך 5 האפשרויות במטרה להחליף את צמד המילים EMPIRE STATE המשמש ככינוי המוכר לניו יורק. כל זאת כחלק מהרצון למתג את המדינה כנוסקת אל על.

"לוחיות הרישוי הן סמל למי שאנחנו כמדינה ולכן לתושבים צריכה להיות הזכות להשמיע קולם ולבחור בעיצוב החדש" אמר מושל המדינה, אנדרו קומו, "אני קורא לכל התושבים לקחת חלק בהיסטוריה של המדינה", הוא הוסיף.

לדבריו העיצוב החדש יסייע בשידרוג של לפחות 3 מיליון לוחיות רישוי שבשימוש מעל 10 שנים. כמו כן, הלוחיות המשודרגות יהיו קלות יותר לזיהוי באמצעות טכנולוגיית קריאת הלוחיות שאמורה לפעול בשנת 2021 בניו יורק כחלק מתכנית גביית תעריפי הנסיעה באזורי הצפיפות. 

YOU MIGHT ALSO LIKE