"בושה לנשיא טראמפ ובושה לממשלת ישראל": תגובות הסלבס לפרשת ביקור חברות הקונגרס
שחקנים וזמרים רבים פנו לרשתות החברתיות ביממה האחרונה בעקבות ההחלטה לאסור על חברות הקונגרס עומאר וטליב לבקר בישראל, ביניהם יהודים שנחשבים לתומכים גדולים של ישראל. מים ביאליק: "לא תומכת באיסור הכניסה, שלדעתי לא משקף את ישראל שאני מכירה"

איסור כניסתן לישראל של שתי חברות קונגרס דמוקרטיות תפס כותרות ברחבי העולם, וסלבריטאים רבים בחרו להתייחס לסוגייה באמצעות הרשתות החברתיות השונות.

ג'ייסון אלכסנדר, ג'ון לג'נד ושרה סילברמן (צילום: Shutterstock)

העובדה שפוליטיקאים רבים התייחסו לפרשה לא מפתיעה כלל, אך שחקנים וזמרים רבים - ביניהם יהודים תומכי ישראל - גינו את ההחלטה.

הקומיקאית שרה סילברמן עשתה "ריטוויט" לפוסט של הניו יורק טיימס והסתפקה בתגובה קצרה: "אלוהים ישמור זה פשוט טירוף". מים ביאליק, שמוכרת לרבים מהסדרה "בלוסום" וכאיימי פארה פאולר מהסדרה "המפץ הגדול", התייחסה אף היא ואמרה: "אני אומנם אוהבת את ישראל - מדובר במולדת ההיסטורית, הרוחנית והדתית שלי - אני לא תומכת באיסור הכניסה, שלדעתי לא משקף את ישראל שאני מכירה".

הזמר ג'ון לג'נד בחר לתקוף את הנשיא טראמפ, אך גם ישראל ספגה ממנו אש: "נשיא ארה"ב חבר לממשלה זרה כדי להעניש את מי שנבחרו ע"י העם האמריקאי, וזאת כדי למנוע מהם לעשות את עבודתם. בושה לנשיא טראמפ ובושה לממשלת ישראל", הוא כתב.

השחקן ג'ייסון אלכסנדר, המוכר בתור ג'ורג' קוסטנזה מהסדרה המיתולוגית "סיינפלד", כתב: "ישראל היקרה, יש לך סיפור חשוב ומפואר לספר. אבל אי אפשר לספר את הסיפור באמצעות אי-כניסה, אלא בלדון בנוגע למורכבות והאתגרים הקיימים, תוך כדי חילופי רעיונות".

YOU MIGHT ALSO LIKE