צפון קליפורניה: "סיסקו מערכות" הודיעה על גל פיטורים של מאות עובדים
תאגיד הענק הודיע כי קרוב ל-500 עובדים, בעיקר מהנדסים, יסיימו את דרכם בחברה. מדובר בשני משרדים, האחד בסן חוזה והשני במילפיטאס. "חשוב שנקבל החלטות שיתיישרו עם מה שלקוחותינו רוצים", אמרו בחברה והבטיחו שיבחנו חדש את העסקתם אם וכאשר יפתחו משרות נוספות

חברות טכנולוגיית המידע העולמית "סיסקו מערכות" פיטרה קרוב ל-500 עובדים בשבועות האחרונים, כך עולה ממסמכים רשמיים שהוגשה ע"י החברה.

מטה החברה בסן חוזה (צילום: Shutterstock)

מדובר ב-397 עובדים ממשרדי החברה בסן חוזה ו-91 עובדים נוספים במשרדי "סיסקו" בעיר הסמוכה מילפיטאס. על פי המסמכים שהוגשו למשרד העבודה בסקרמנטו, רוב המפוטרים סיימו את עבודתם ב-31 ביולי, אך אחדים מהם התבקשו להמשיך מספר שבועות וסיימו את דרכם בחברה בימים האחרונים. עוד עולה מן המסמכים כי מדובר במגוון רחב של תפקידים, החל ממהנדסים בכל הרמות וכלה במנהלים בכירים. 

על פי החברה, סיום העסקתם של 488 העובדים הוא חלק משינוי רחב יותר שעובר על "סיסקו" בשנים האחרונות: "חשוב שנקבל החלטות כדי לוודא שההשקעה והמשאבים שלנו מתיישרים עם יתר החלקים של החברה ועם מה שלקוחותינו רוצים. אנחנו מסייעים לעובדים בתהליך המעבר ונציע להם לשוב לחברה אם וכאשר יפתחו משרות נוספות".

ל"סיסקו" כ-75 אלף עובדים ברחבי העולם (לרבות בישראל), ועל אף גל הפיטורים החברה הודיעה לאחרונה על רווח של 12.4 מיליארד דולר ברבעון השני של השנה.

YOU MIGHT ALSO LIKE