אחרי פחות משנה: מיילי סיירוס וליאם המסוורת' הודיעו על פרידה
למרות שהם מנהלים קשר "און אנד אוף" כבר עשור, הזוגיות של השחקן והזמרת לא החזיקה מעמד ובתום כשמונה חודשים של נישואין הם הודיעו על פרידה משותפת. "הם החליטו שכל אחד צריך להתרכז בעצמו ובקריירה שלו", נמסר מנציגי הזמרת

פחות משנה לאחר שנישאו, השחקן האוסטרלי ליאם המסוורת' והזמרת האמריקאית מיילי סיירוס הודיעו במהלך סוף השבוע כי הקשר הרומנטי של השניים הסתיים.

סיירוס והמסוורת' בהצגת הבכורה של "הנוקמים: סוף המשחק" בו אחיו מגלם את תור (צילום: AP)

"ליאם ומיילי הסכימו להיפרד בשלב זה. כשני אנשים שממשיכים להתפתח כבני זוג וכאנשים, הם החליטו שכל אחד צריך להתרכז בעצמו ובקריירה שלו. הם עדיין 'הורים' לחיות רבות שהם אימצו יחדיו, והם ימשיכו לטפל בהם. אנו כבדו את פרטיותם בתהליך זה", נמסר מנציגת הזמרת הפופולארית.

כזכור, שני הסלבס התחתנו בטקס צנוע בדצמבר אשתקד לאחר שהיו בקשר "און אנד אוף" במשך כעשור. השניים התארסו בשנת 2012, אך לבסוף ביטלו את החתונה. רק כעבור שלוש שנים הם חידשו את הקשר, שכאמור לא שרד שנה של נישואין.

סיירוס והמסוורת' (צילום: Getty Images)

המסוורת' בן ה-29 מוכר לרבים מתפקידו בסרטים כגון "משחקי הרבע" ו-"היום השלישי: התחדשות", והוא גם אחיו של כריס המסוורת', שמגלם את הדמות "תור" בסרט מארוול. לאחרונה כיכב ליאם בסרט "גברים בשחור: אינטרנשיונל", שזכה לביקורות שליליות.

סיירוס בת ה-26 היא זמרת מוכרת שהחלה את דרכה בסדרת ערוץ הדיסני "האנה מונטנה". אלבומה האחרון, "She Is Coming" פורסם לפני כארבעה חודשים וזכה לשבחים.

YOU MIGHT ALSO LIKE