סרטים, סדרות וספורט: דיסני הציגה את חבילת הסטרימינג החדשה
כאשר שירות "דיסני+" יושק בעוד כחודשיים, ללקוחות יתאפשר לרכוש את השירות בתוספת הולו ו-ESPN. עם מחיר הדומה לזה של נטפליקס, החברה מקווה למשוך את מנוי המתחרות שלה. מנכ"ל דיסני: "המטרה היא ליצור מוצר שידבר אל כל בני המשפחה"

קצת פחות משנה לאחר שדיסני חשפה את שירות הסטרימינג החדש שלה, דיסני+, בשבוע שעבר נודע כי החברה תחל להציע חבילה של שלושה שירותי סטרימינג במחיר הנמוך מ-15 דולר לחודש.

אילוסטרציה - מערכת היברו ניוז (צילום: דיסני / הולו / AP)

בוב איגר, מנכ"ל דיסני, סיפר למשקיעי החברה כי לקוחות בארצות הברית יוכלו לקבל "חבילת טריפל" ובה "דיסני+", "ESPN+" ו-"הולו" עבור 12.99 דולר בחודש. שירות זה יהיה זמין החל מה-12 בנובמבר כאשר דיסני+ יושק באופן רשמי.

"המטרה שלנו היא ליצור מוצר שידבר אל כל בני המשפחה. בהולו יש מה שנקרא 'בידור כללי', בדיסני+ יש יותר בידור ברמה המשפחתית וב-ESPN יש ספורט. מדובר בחבילת הסטרימינג הכי מגוונת בשוק", אמר איגר.

בשנים האחרונות, לקראת השקת שירות הסטרימינג, דיסני הורידה סרטים וסדרות שנמצאים בבעלותה משירותים מתחרים כגון נטפליקס. כעת החברה תוכל להציע ללקוחות את ספריית הסרטים המצוירים, סרטי הקומיקס של מארוול, סרטי מלחמת הכוכבים ועוד. 

עדיין יתאפשר ללקוחות לעשות מנוי רק לדיסני+ בעלות של 6.99 דולר לחודש (או 69.99 דולר לשנה), אך דיסני כמובן מקווה למשוך יותר צופים משירותים מתחרים באמצעות חבילת הסטרימינג החדשה.

YOU MIGHT ALSO LIKE