אתר תיירות פופולארי דירג: נמה"ת סן דייגו הוא הטוב בארה"ב
אחרי שנתיים בהן שדה התעופה בפיניקס ניצב בפסגת הדירוג של האתר "The Points Guy", השנה נרשמה הפתעה. בתחתית הרשימה ניתן למצוא נמלי תעופה גדולים כגון אורלנדו ושיקגו-מידווי

שדה התעופה הבינלאומי בסן דייגו נבחר לנמל התעופה הטוב בארצות הברית, כך עולה ממחקר חדש שפורסם באתר התיירות "The Points Guy".

נמה"ת סן דייגו נבחר לטוב בארה"ב (צילום: Shutterstock)

האתר, שמספק המלצות על הדרכים בהן ניתן להמיר נקודות מטיסות כדי לרכוש טיסות נוסות - בחן את 50 נמלי התעופה העמוסים במדינה באמצעות 34 קריטריונים, לרבות השירותים שמוצעים בנמל (כמות החנויות, המסעדות וכדומה), זמן העיכוב הממוצע, שיעור ביטולי הטיסות ומחירי הנסיעות השיתופיות במקום.

נמה"ת בסן דייגו זכה לדירוג מרשים בשירותים (מקום 11) ודיוק לוח הטיסות (מקום 16). המיקום המצוין של הנמל - כארבעה מייל (6.4 ק"מ) ממרכז העיר, העניק לנמל את הדירוג הגבוה ביותר בזמן הנסיעה ובכך הציב אותו במקום הראשון הכללי.

במקום השני ניצב נמל התעופה של העיר פיניקס, שאיבד את המקום הראשון לאחר שנתיים רצופות. על פי האתר, הסיבה לירידה למקום השני היא העלייה בכמות הטיסות שממריאות באיחור בשנה האחרונה.

בתחתית הרשימה מדורג נמל התעופה שיקגו-מידווי (הנמל השני בגודלו בעיר לאחר או'הייר). דירוג נמוך זה הגיע בשל העובדה שבמקום יש רק כמה מסעדות וזמני ההמתנה בנקודת הבידוק הביטחוני הם מהגבוהים בארה"ב. במקום הלפני האחרון ניצב נמל התעופה של אורלנדו, בעיקר בשל העובדה שהוא ממוקם כ-20 מייל (32 ק"מ) מדיסניוורלד, אתר התיירות הכי גדול בעיר.

נמה"ת שיקגו-מידווי (צילום: יוטיוב)

מעבר לסן דייגו ופיניקס, גם נמלי התעופה בפורטלנד (אורגון), אטלנה (ג'ורג'יה) וסקרמנטו (קליפורניה) דורגו בחמישיה הראשונה. אל שיקגו-מידווי ואורלנדו הצטרפו גם נמלי התעופה של דטרויט (מישיגן), פורט לודרדייל ופורט מאיירס (Southwest Florida Regional Airport) - שניהם בפלורידה.

את רשימת נמלי התעופה המלאה ניתן למצוא כאן.

YOU MIGHT ALSO LIKE