"רק" 35 מיליון דולר: "האחוזה בשמיים" של מת'יו פרי הוצעה למכירה
כוכב "חברים" ככל הנראה רוצה לבלות יותר בחוף המזרחי ועל כן הוא מבקש להיפטר מדירת הפנטהאוז המפוארת שעתידה להפוך לדירה היקרה בלוס אנג'לס. מעבר לחדרי שינה, ארבע מרפסות גדולות פונות לכל כיוון ומציגות נוף מרהיב. עוד ניתן למצוא אולם קולנוע ביתי מפואר

שחקן הקולנוע מת'יו פרי, שכמובן מוכר לרבים כצ'נדלר בינג מהסדרה המיתולוגית "חברים", כנראה מאס מהחיים בחוף המערבי של ארצות הברית. ביום שישי האחרון הוא החליט להציב למכירה את דירת הפנטהאוז המפוארת שלו בלב לוס אנג'לס.

פרי על רקע דירת הפנטהאוז המפוארת

עם תג מחיר של 35 מיליון דולר, "האחוזה בשמיים" עתידה להפוך לדירה היקרה ביותר בעיר - הישג מרשים בהתחשב במחירים הגבוהים בלוס אנג'לס. מצד שני, המחיר הממוצע של דירות בלוס אנג'לס זינק בשנה האחרונה ב-20%, כך שאיש לא צריך להיות מופתע מהמחיר.

הדירה ממוקמת בשכונת סנצ'ורי סיטי בלב לוס אנג'לס ויש בה ארבעה חדרי שינה המתפרסים על פני שטח כולל של 9,300 רגל רבוע (כ-900 מ"ר). ארבע מרפסות מעניקות נוף מדהים לכל הכיוונים, וחובבי הקולנוע בוודאי לא יתאכזבו מאולם קולנוע ביתי שהותקן במקום.

פרי בן ה-49 רכש את הדירה עבור 20 מיליון דולר לפני כשנתיים, ומאז הוא עומל על שיפוץ של המקום. רוכש הבית יקבל מעט מטעמו האישי של מי שגילם את צ'נדלר בינג במשך עשור, שכן פרי עיצב את רוב הבית. גולת הכותרת היא האובססיה של פרי לדמות של באטמן, שבאה לידי ביטוי במסדרון הבית אשר עוצב עם דמויות הקשורות לגיבור העל.

YOU MIGHT ALSO LIKE