רשת בורגר קינג הודיעה: ה-Impossible Whopper יהיה זמין בכל הסניפים כבר בשבוע הבא
אחרי חודשים של פיילוט ניסיוני באזור העיר סנט לואיס, רשת המזון המהיר חשפה כי כבר ביום שני ניתן יהיה להזמין את ההמבורגר הצמחוני בכל סניפי הרשת בארצות הברית. בכיר בחברה: "מתרגשים לדעת שאפשר למשוך לקוחות חדשים לסניפים"

ההמבורגר הצמחוני של Impossible Burger יהיה זמין עבור עשרות מיליונים נוספים ברחבי ארצות הברית, כך עולה מהודעת רשת בורגר קינג לפיה היא תחל למכור את ה-Whopper ללא בשר בכל הסניפים במדינה כבר ביום שני הקרוב.

המבורגר ה-Impossible Whopper של בורגר קינג (צילום: Getty Images)

כזכור, בחודש אפריל רשת המזון המהיר החלה למכור את ה-"Impossible Whopper" במספר סניפים באזור העיר סנט לואיס כפיילוט ניסיוני. המוצר זכה להצלחה אדירה וכעבור כמה שבועות הרשת חשפה כי בכוונתה להשיק את ההמבורגר הצמחוני בכל הסניפים - כוונה שקיבלה תוקף עם הודעת הרשת מוקדם יותר היום.

המוצר הפך לפופולארי לא רק בקרב צמחונים, אלא גם כאלה שמנסים לשמור על תזונה בריאה יותר ולצרוך פחות מוצרי בשר. בשנה האחרונה חלה התעניינות רבה במוצרים הללו, דבר שהביא לעלייה של של 11% בנתוני המכירות בכלל השוק.

כריס פינזו, נשיא החטיבה הצפון-אמריקאית של בורגר קינג, סיפר שההמבורגר הצמחוני מביא לקוחות חדשים לסניף, בין אם מדובר בכאלה שמעולם לא סעדו בבורגר קינג או כאלה שלא ביקרו בסניפי הרשת בשנים האחרונות: "אנחנו מאוד מתרגשים לדעת שאנחנו יכולים למשוך לקוחות חדשים כאלה", הוא אמר.

YOU MIGHT ALSO LIKE