בדרך לחתונה עוצרים בעירייה? ניקי מינאז' הוציאה תעודת נישואין
מינאז' ובן זוגה, קנת' פטי, נצפו השבוע בבניין העירייה של בוורלי הילס. עדי ראייה סיפרו שהם עמדו בתור ל"תיאום טקסי חתונה וקבלת רישיונות". מעריציה של הזמרת עלולים להתבלבל, שכן היא חשפה בחודש שעבר שהתעודה כבר הונפקה

הזמרת ניקי מינאז' וארוסה לקחו השבוע צעד גדול לעבר החופה כאשר הגיעו לבניין העירייה כדי לאסוף את הטפסים הנדרשים, כך דווח באתר TMZ.

מינאז' בחודש מאי האחרון (צילום: AP)

אתמול (שני) נצפו מינאז' ובן זוגה, קנת' פטי, בבניין העירייה של בוורלי הילס. עדי ראייה שנכחו במקום סיפרו שהזמרת ופטי ניסו לשמור על פרופיל נמוך בבניין העירייה. מינאז' ניסתה להסתיר את פניה עם כובע מצחייה, אך שיערה האדום שמגיע עד למתוניים לא משאיר מקום לספק בנוגע לזהותה.

עוד סיפרו עדי ראייה שהשניים עמדו בתור שבו נכתב כי עבור "תיאום טקסי חתונה וקבלת רישיונות". מעריציה השרופים של מינאז' ציינו כי מדובר באירוע משונה, שכן הזמרת חשפה בחודש שעבר שהיא ופטי כבר מילאו את תעודת הנישואין.

עדיין לא ברור מתי בכוונת בני הזוג להתחתן בפועל, אך הוצאת תעודת הנישואין היא בדרך כלל מהצעדים האחרונים שעושים לפני החתונה. בנוסף, התעודה תקפה ל-90 יום, כך שהחתונה חייבת להתקיים לפני ה-27 באוקטובר.

מינאז' ובן זוגה, קנת' פטי (צילום: אינסטגרם)

YOU MIGHT ALSO LIKE