"זה בחיים לא יקרה": הסיבה שבגינה בראד פיט אינו מעוניין לפתוח חשבון אינסטגרם
כוכב הקולנוע סיפר שהוא לא מעוניין להצטרף לחבריו לסרט "היו זמנים בהוליווד" אשר נמנים בין מיליארד משתמשי הרשת חברתית הפופולארית. "החיים שלי די טובים בלי זה אז אני לא רואה את הפואנטה", הוא הסביר

מדי חודש יותר ממיליארד בני אדם גולשים ברשת החברתית אינסטגרם, אך אם יש דבר אחד שחסר בה - זה כנראה בראד פיט.

פיט ביחד עם דיקפריו ורובי בהצגת הבכורה של "היו זמנים בהוליווד"

פיט מככב בימים אלה בסרט "היו זמנים בהוליווד", לצד שחקנים בעלי נוכחות גדולה ברשת החברתית הפופולארית, ביניהם לאונרדו דיקפריו, מרגו רובי ודקוטה פנינג. השבוע הגיע כוכב הקולנוע להצגת הבכורה של הסרט, שם הוא נשאל לגבי הסיכוי שיצטרף לאינסטגרם בקרוב.

"זה בחיים לא יקרה", פיט אמר לערוץ הבידור "!E" מחוץ לתיאטרון הסיני TCL בהוליווד. "טוב, אני בחיים לא אומר בחיים לא. החיים שלי די טובים בלי זה אז אני לא רואה את הפואנטה", הסביר כוכב הקולנוע.

להגנתו ייאמר שהחיים של פיט בן ה-55 אכן טוב, שכן הוא נותר שחקן מוביל בתעשייה לאחר שלושה עשורים של משחק. כאשר נשאל לגבי טיפים שיש לו כדי "לשרוד" בתעשייה, השיב כי "אני לא יודע אם אני יכול להכיל את הכל בעצה אחת. צריך להמשיך לתת בראש והכל יסתדר בסוף", הוא אמר.

בנוגע לסרט עצמו, פיט לא שכח לשבח את הבמאי, קוונטין טרנטינו: "יש לו אהבה כ"כ גדולה לקולנוע. הוא נשאר אמיתי ויש אווירה טובה בסט, זה ממש תענוג", הוא סיפר.

YOU MIGHT ALSO LIKE