אחרי חודשים של מחסור, ההמבורגר הצמחוני הפופולארי עושה קאמבק
השבוע נודע כי חברת Impossible Foods ביטלה את המגבלה על הזמנת המוצר שהיא נאלצה להטיל על המפיצים בשל הפופולאריות שלו. עם זאת, בכיר בחברה הזהיר שידרש זמן עד שה-Impossible Burger ישוב למסעדות באופן מלא

אחרי שנכנסה אל שוק המזון בסערה, חברת Impossible Foods הודיעה שכבר לא קיים מחסור למוצריה אשר מבוססים על צמחים ומדמים בשר.

המוצר חזר להיות זמין עבור המפיצים, אך ידרש זמן עד שישוב למסעדות (צילום: Impossible Foods)

על רקע הדיווחים לפיהם קיים מחסור עצום בשוק, החברה שלחה השבוע מכתב למפיצים ובו הסבירה שהמגבלה על ההזמנות הוסרה. "המוצר מוכן וזמין עבור 400 המפיצים שלנו ברחבי ארצות הברית", אמרה רייצ'ל קונראד, דוברת החברה.

בשיחה עם רשת סי. אן. אן. אישר נשיא Impossible Foods, דניס וודסייד, את זמינות המוצר: "חזרנו לעניינים באופן מלא", הוא אמר. עם זאת, וודסייד הדגיש כי ידרש זמן מה עד שהמוצר יחזור להיות זמין במסעדות.

נשיא Impossible Foods, דניס וודסייד (צילום: דרופבוקס)

מומחים הסבירו כי נרשמה התעניינות עצומה במוצר, עד כדי כך שהחברה לא הצליחה לעמוד בכמות ההזמנות. כדי לעמוד בביקוש הגדול, החברה שילשה את התפוקה השבועית שלה כבר בחודש מרץ האחרון.

בנוסף, החברה העסיקה עשרות עובדים נוספים לאחר שהקימה מספר פסי ייצור חדשים במפעליה באוקלנד. וודסייד אף הסביר שהמפעל עובד 24 שעות ביממה כאשר העובדים מבצעים משמרות של 12 שעות.

"השינויים הללו איפשרו לנו להגיע לשיאי ייצור במהלך חודש יוני, ואנחנו בדרך לשבור את השיא הזה כבר בחודש הנוכחי", הוא כתב למפיצי החברה.

YOU MIGHT ALSO LIKE