אמזון הכריזה: נתוני המכירות ב"פריים דיי" עקפו את "בלאק פריידי"
למרות שהמספרים המדויקים לא פורסמו, החברה הודיעה שמכרה יותר מ-175 מיליון פריטים שונים במהלך היומיים של המבצע. עוד טוענת ענקית הסחר המקוון שביום שני הצטרפו יותר אנשים לשירות פריים מאשר בכל יום אחר בתולדות החברה

ענקית הסחר המקוון, אמזון, טוענת שמכרה יותר מ-175 מיליון פריטים שונים במהלך ה"פריים דיי", חגיגת הקניות הקיצית שלה. מדובר בנתוני מכירות העולים על אלה ב"בלאק פריידי" ו-"סייבר מאנדיי" יחדיו.

אילוסטרציה (צילום: Getty Images)

החברה לא חשפה את ההכנסה שהניבה ממכירת 175 מיליון המוצרים, אך היא כינתה את מבצע הקניות שנמשך יומיים והיה זמין ב-18 מדינות כ"אירוע הקניות הגדול ביותר בתולדות אמזון". לשם השוואה, אשתקד יום הפריים ארך 36 שעות בלבד.

אמזון כן הסכימה לומר שמכרה יותר "מוצרי אמזון" (אקו דוט, פייר סטיק, שלט לאלקסה ועוד) ביומיים של המבצע מאשר בכל יומיים אחרים בתולדות החברה.

משאיות של אמזון מתכוננות לקראת יום הפריים, בשבוע שעבר (צילום: סי. אן. בי. סי.)

בחודש אפריל חשפה אמזון שישנם כ-100 מיליון מינויים בשירות "פריים" ברחבי העולם, אך מאז היא לא עדכנה בנושא. על פי הודעתה, "מספר שיא" של מינויי פריים השתתפו בחגיגת הקניות. ביום שני, ה-15 ביולי (היום הראשון של המבצע) אמזון טוענת שיותר אנשים נרשמו לשירות הפריים מאשר בכל יום אחר מאז הוקמה. למחרת כמעט אותה כמות של אנשים נרשמו לשירות, שעולה 119 דולר בשנה לתושבי ארה"ב.

"אנחנו רוצים להודות לכל מינויי פריים ברחבי העולם", כתב ג'ף בזוס, מנכ"ל החברה, בהודעה שפורסמה מוקדם יותר היום. "מינוי פריים רכשו מיליוני מוצרים המופעלים ע"י אלקסה, זכו להנחות בגובה של עשרות מיליוני דולר בהול פודס ורכשו מוצרים בסך 2 מיליארד דולר מעסקים קטנים ובינוניים. תודה ענקית לעובדי אמזון ברחבי העולם", כתב בזוס.

חגיגת הקניות של אמזון עקפה את "בלאק פריידי" (צילום: Shutterstock)

לאחרונה אמזון החלה להציע משלוחים בתוך כיממה ממועד הרכישה, ועל כן יום הפריים הפך למבחן עבור יכולת החברה לספק משלוחים כה מהירים בשעות עומס. לדברי אמזו, היא מכרה יותר מ-100 אלף מחשבים ניידים, 200 אלף טלוויזיות, 300 אלף אוזניות ניידות, 350 אלף מוצרי טיפוח ומיליון צעצועים במהלך יום הפריים.

כזכור, לא הכל הלך חלק עבור ענקית הסחר המקוון, שכן עובדים רבים של החברה בחרו לשבות דווקא במהלך חגיגת הקניות. עשרות עובדים במרכז הפצה של החברה במיניסוטה ביקשו להעלות את המודעות לתנאי עבודתם הקשים. במקביל, עובדי החברה בגרמניה פתחו אף הם בשביתה, דבר שפגע בנתוני המכירות של החברה במדינה ובאירופה כולה.

YOU MIGHT ALSO LIKE