ליפט תתרום 150 אלף דולר בנסיעות עבור מהגרים
ענקית הנסיעות השיתופיות הודיעה על מספר צעדים שנועדו לתמוך במהגרים. תחת הסיסמה "ארה"ב היא רעיון, לא גיאוגרפיה", החברה תבקש מנוסעיה לתרום סכומים קטנים באמצעות עיגול עלות הנסיעה. מעבר לכך, החברה תספק נסיעות בחינם לאלפי מהגרים ותרמה 50 אלף דולר למלכ"ר שנלחם על זכויותיהם המשפטיות של המהגרים

חברת הנסיעות השיתופיות, ליפט, הודיעה כי תתרום במהלך ששת החודשים הקרובים נסיעות בסך 150 אלף דולר לטובת ארגוני הגירה שונים ברחבי ארצות הברית.

ליפט תתרום כסף משלה ותאפשר לנוסעים לתרום את ה"עודף" (צילום: רויטרס)

ליפט אף הודיעה שתשתף פעולה עם Raices, מוסד ללא כוונת רווח הפועל לספק הגנה משפטית למהגרים. באמצעות תוכנית "Round Up & Donate", המתחרה הגדולה של אובר הבטיחה שתשווה את כלל התרומות שנוסעים השירות יתרמו במהלך חודש יולי, וזאת בנוסף לתרומה ישירה של 50 אלף דולר.

מדובר בחלק מקמפיין "ארצות הברית היא רעיון, לא גיאוגרפיה", ליפט מפצירה בנהגיה שהגיעו ממדינות אחרות לספר את סיפורם ולשתף את הציבור הרחב בבעיות המלוות בהגירה לארצות הברית.

בשבועות האחרונים גוברת הביקורת נגד תנאי הכליאה של המהגרים (צילום: AP)

מעבר לתרומת 150 אלף הדולר, נוסעי ליפט יוכלו לעגל את סכום הנסיעה ולתרום כמה סנט לארגון Raices, ששיבח את שיתוף הפעולה וכינה אותו "משאב חשוד מאוד": "ארגון Raices מספק למהגרים הגנה והעצמה ופועל למען שוויון זכויות, כבוד ההדי והזכות להגר. רוב האנשים שאנחנו מסייעים להם לא מחזיקים במכונית משלהם, ולכן שיתוף הפעולה עם ליפט הוא אלמנט חשוב מאוד במאבק שלנו", נמסר ממחלקת הדוברות של הארגון.

תמיכת ליפט במהגרים, לרבות מהגרים שעובדים בשירותיה, מגיעה בזמן שנשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, מאיים "לגרש מיליוני מהגרים לא חוקיים" החיים בארצות הברית. בנוסף, בשבוע האחרון גוברת הביקורת כנגד תנאי הכליאה של המהגרים, בייחוד ילדים קטנים.

לוגאן גרין, מייסד שותף והמנכ"ל הנוכחי של ליפט (צילום: AP)

אין זו הפעם הראשונה שבה ליפט תורמת כסף לארגון מסוג זה. רק לפני שנתיים הבטיחה החברה לתרום לאיגוד האמריקאי לחירויות אזרחיות (ACLU) סכום כולל של מיליון דולר בארבע השנים הבאות.

YOU MIGHT ALSO LIKE