טרגט מגיבה לאמזון ומציגה: יומיים של מבצעים חסרי תקדים
שתי חברות הענק מתחרות על כיס הצרכן, והדבר אמור להביא להוזלה משמעותית של המוצרים במהלך ימי המבצע. טרגט תערוך יומיים של מבצעים, אמזון כבר הודיעה שתאריך את יום הפריים ל-48 שעות. גם eBay תפתח במבצע מיוחד. בשנה שעברה במהלך "יום הפריים" נרכשו מוצרים בסך 4 מיליארד דולר

"יום הפריים" של אמזון כבר הפך לשגרה, ובשנים האחרונות ענקית הסחר המקוון הרחיבה את את "חג הקניות" בשעות בודדות למרות שרבים בעולם בוחרים ביום זה כדי למחות כנגד התנהלותה של אמזון. השבוע נודע שרשת חנויות טרגט תשיק חג קניות משלה שיתחרה באופן ישיר עם אמזון.

סניף רשת טרגט במרילנד (צילום: Shutterstock)

טרגט תפתח במבצע שייקרא "Target Deal Days" ביום שני, ה-15 ביולי, והוא יסתיים למחרת. במסגרת המבצע, הרשת הבטיחה "להוזיל אלפי מוצרים באופן משמעותי". מועד זה לא נבחר באופן אקראי, שכן רק לאחרונה הודיעה אמזון כי "יום הפריים" ייערך במשך אותם היומיים, ה-15 וה-16 ביולי.

ראשי טרגט טוענים שההבדל הגדול ביותר בין ימי המבצע שלהם לאלו של אמזון הוא העובדה שטרגט לא דורשת מנוי חודשי כפי שנדרש באמזון. "בשנה שעברה ערכנו במועד זה מבצע מכירות במשך כיממה, והוא הביא לאחד הימים הכי טובים של השנה בנתוני המכירות", הסביר מארק טריטון, סמנכ"ל הרשת.

עוד הוסיף טריטון כי "השנה אנחנו בחרנו להוזיל אלפי מוצרים נוספים, וללקוחות יתאפשר לחסוך הרבה כסף במשך יומיים. המבצע יהיה תקף למי שמגיע לחנות, למי שרוכש באתר או באפליקציה ולמי שרוכש באתר ומבקש לבצע איסוף עצמי". מעבר לשלל ההנחות, טריטון אף הסביר כי המחזיקים בכרטיסי "Target REDcard" יקבלו הנחה נוספת של 5%.

"יום הפריים" של אמזון הביא למכירת מוצרים בסך 4 מיליארד דולר אשתקד (צילום: Shutterstock)

כאמור, מוקדם יותר השבוע הודיע אמזון ש"יום הפריים" כבר לא בדיוק יום, אלא יימשך 48 שעות שלמות. ג'ף וילק, בכיר בענקית הסחר המקוון, מסר: "החזון שלנו הוא שיום הפריים צריך להיות היום הכי טוב להיות מנוי בשירות. אתה יכול להנות משלל הנחות בכל התחומים. בשבועות הקרובים נציג את המוצרים שישתתפו במבצע ברשתות Whole Foods", הוא אמר.

מדובר ביום מאוד משמעותי עבור אמזון, שכן אשתקד היא מכרה מוצרים בסך 4 מיליארד דולר ב-36 השעות בהן התקיים המבצע, וזאת למרות העובדה שהאתר קרס בשל העומס שנוצר בשעות הראשונות.

אם לא די בשלל המבצעים, אתר eBay הודיע כי גם הוא יערוך יום מבצעים מיוחד ב-15 ביולי, יומו הראשון של ימי המבצע של אמזון וטרגט.

YOU MIGHT ALSO LIKE