נשיא ה-UFC: קרב ביבר נגד קרוז ישבור שיאי צפייה
דאנה ווייט נדרש לסוגייה ביציאתו ממסעדה בהוליווד, ועל פי הדיווח ב-TMZ, הוא השיב כי בעיניו האירוע יכול לשבור שיאים בנתוני הצפייה ובהכנסות. עוד דווח כי סוכנו של זמר הפופ, סקוטר בראון, צוטט אומר ש"ביבר מוכן ב-100% לקרב"

שבועות בודדים לאחר שזמר הפופ, ג'סטין ביבר, אמר שהוא "קורא תיגר על טום קרוז" ודורש "להיפגש איתו לקרב בזירה מתומנת הנקראת "אוקטגון", היום אמר נשיא ה-UFC, דאנה ווייט, שהאירוע יהיה הגדול ביותר בתולדות כלל אומנויות הלחימה.

ביבר נגד קרוז, הקרב יתרחש בקרוב? כן, אם שואלים את דאנה ווייט (צילום: Getty Images / AP)

כזכור, באתר TMZ דווח שווייט ו-UFC שוקלים ברצינות להפיק את הקרב בין כוכב הקולנוע הוותיק לכוכב הפופ הצעיר, וזאת לאחר שנציגים של שני הצדדים הביעו את רצונם לראות את האירוע קורם עור וגידים.

ב-TMZ דווח שסקוטר ברון, הסוכן של ביבר, שוחח עם סוכן העל ארי עמנואל (עליו מבוססת הדמות ארי גולד בסדרה "הפמלייה") ו-ווייט, במהלכה הסביר ש"ביבר מוכן ב-100% לקרב".

אמש, ווייט נצפה ביציאתו מן מסעדה בהוליווד, והוא נשאל אם באמת קיימת סיכוי שהקרב יצא אל הפועל: "דברים מוזרים יותר מזה כבר קרו. אני חושב שהקרב יביא את ההכנסה הגבוה ביותר אי פעם והאירוע הטלווזיוני יהיה עצום. אבל אני לא חושב שהקרב יעמוד בציפיות", הוא אמר.

YOU MIGHT ALSO LIKE