הקרב הסודי של אמל וג'ורג' קלוני: נאלצים להגן על משפחתם מפני דאע"ש
עורכת הדין הבינלאומית לזכויות אדם נאבקת בארגון הטרור בין כתלי בית המשפט ובעלה כוכב הקולנוע משתמש בכל אמצעי על מנת לשמור על בטחון שני התאומים שלהם

כוכב הקולנוע, ג'ורג' קלוני, סיפר על חששו, מפני איום על התאומים שלו, משום שאשתו, עורכת הדין אמל קלוני, נאבקת בהפרות זכויות אדם שביצע ארגון הטרור, דאע”ש. מסתבר שבני הזוג כבר לא יכולים לקחת את ילדיהם, אלה ואלכסנדר, לטיולי בפארק, משום שיש "פרס על ראשם".



קלוני מרגיש שהוא חייב לשמור על התאומים בני השנתיים בטוחים מפני פגיעה, כלומר גם בני משפחה מורחבת לא יודעים היכן הם. "זה מצב שבו בלתי אפשר ללכת למשחק כדורגל ולשבת ביציע עם חברים. זה מסיח את תשומת הלב של כולם וזה לא כיף עבורי. אני מתגעגע לזה. אמל ואני רציתי ללכת עם הילדים לטיול בסנטרל פארק וזה פשוט לא אפשרי. ניסינו, אך ברגע בו אנו יוצאים מהבית, כולם מקיפים אותנו וכשיש פרס על ראשם של הילדים, אז אנחנו מודעים לכך".

קלוני המשיך להסביר, כי "הכל משתנה כשיש שני ילדים ויש צורך להגן עליהם. אשתי לוקחת את התיק הראשון נגד דאע”ש לבית המשפט, אז יש לנו הרבה עניינים, ענייני אבטחה אמתיים, משום שאנחנו צריכים להתמודד עם זה על בסיס יומי. אנחנו באמת לא רוצים שהילדים שלנו יהיו מטרות, אז אנחנו צריכים לשים לב לזה, אך אנחנו לא גם חיים את חיינו ולא מסתתרים בפינות".



כתוצאה מהמצב קלוני ואשתו נאצלו להגביר את אמצעי האבטחה סביבם, על מנת להגן על משפחתם הצעירה. הם שכרו מספר שומרי ראש עם רקע בשירות החשאי או ב-CIA, שעולה להם סביב 1.5 מיליון דולר בשנה. האבטחה סביבם פעילה 24 שעות ביממה ושומרת על לוחות הזמנים שלהם הרחק מחברים וקרובי משפחה.

"אפילו החברים הכי טובים שלהם והמשפחה הכי קרובה לא יודעים היכן הם נמצאים בכל שבוע נתון, משום שזו העצה שניתנה להם על ידי הצוות. הם צריכים לתכנן כל נסיעה הרבה יותר זמן מראש בהשוואה לעבר. זה מונע מהם ליהנות מהדברים באופן ספונטני. יש להם תדריכים ביטחוניים יומיים עם הצוות, באשר לתכניות הנסיעה שלהם, לחששות ולאיומים שיתכן ואמל קיבלה במהלך עבודתה", כך סיפר מקורב.



המצב הפך למסוכן יותר, כעת כשאמל פועלת נגד קיצוניים דתיים, שעברו דרך סוריה ועיראק בחמש השנים האחרונות. היא מנסה להעמיד לדין את דאע"ש בגין רצח בנות ונשות העם היזידי בצפון עיראק, שהוצאו להורג, נאנסו ועונו בעבדות מינית, בעוד שמייסדי ארגון הטרור ניתקו אותן מהעולם החיצוני.

YOU MIGHT ALSO LIKE