10, 15 ואפילו 20 ילדים: זה מה שליאם המסוורת' רוצה ממיילי סיירוס
למרות שלעת עתה בני הזוג בוחרים ליהנות מחיי הנישואים שלהם, לאחר שהפתיעו את המעריצים וערכו טקס נישואים סודי בחודש דצמבר האחרון

למרות שהם נשואים כבר כמה חודשים, מיילי סיירוס וליאם המסוורת' לא התקדמו בכל הקשור בהולדת ילדים. למרות זאת, חשבנו שכדאי לעדכן אתכם שלהמסוורת' יש תכניות מרשימות בתחום ולאחרונה הוא סיפר שהוא רוצה 10, 15 ואולי אפילו 20 ילדים מסיירוס.  



לעת עתה בני הזוג בוחרים ליהנות מחיי הנישואים שלהם, לאחר שהפתיעו את המעריצים וערכו טקס נישואים סודי בחודש דצמבר האחרון. אך המסוורת' לא חושב שהרבה השתנה מאז שהוא וסיירוס החליפו טבעות ושהחתונה לא השפיעה על הרומנטיקה שהיתה ביניהם קודם לכן.

"זה לא משנה את הקשר, זו גרסה מחברת יותר ועמוקה יותר של היחסים שהיו לפני החתונה. אל זה עדיין אותו הדבר", הסביר המסוורת'. הוא אפילו ניסה להיזכר במקום בו אירע הקסם, על הסט של הסרט “The Last Song”, משנת 2010, בו כיכבו שניהם.



"הייתי בן 18 כשפגשתי את מיילי. התאהבנו מהר והתחברנו חזק מאוד מההתחלה ואני חושב שאיפשהו תמיד ידעתי שזה נמצא בקלפים שלנו, אך לא התכוונו להתחתן מהר", כך הסביר המסוורת' את מערכת היחסים שלהם בעשור האחרון, שהתאפיינה בהפסקות רבות.

אז מה עוד נמצא בקלפים שלהם? כנראה שהרבה תינוקות.

YOU MIGHT ALSO LIKE