יצרנית באדווייזר, קורונה פנתה לישראל כדי להתגונן ממתקפות סייבר
יצרנית הבירות הגדולה בעולם, שמייצרת כ-500 מותגים, מקימה יחידת סייבר בישראל כדי להתגונן "מפני כל מה שיגיע". לפני כמה שנים החברה רכשה סטארטאפ ישראלי לניטור צריכת בירה בכל מקום בעולם

יצרנית הבירה הגדולה בעולם, אנהאוזר-בוש אינבוו, הודיעה היום (חמישי) כי היא מקימה יחידת אבטחת סייבר בישראל כדי לסייע לה להתגונן מפני העלייה במתקפות הסייבר נגדה.

החברה מקימה יחידת סייבר בישראל (צילום: Shutterstock)

ישראל מובילה בתחום אבטחת הסייבר, ורבות מהחברות המובילות בעולם פתחו בה מרכזים, או רכשו חברות טכנולוגיה ישראליות כדי להגן על עצמן מפני האקרים. זאת, בזמן שהחברות נשענות יותר ויותר על רשתות דיגיטליות ושירותי ענן.

ההאב של יצרנית הבירה בתל אביב יתמקד בניתוח איומים ומתקפות אפשריות, אמר לואיס וורונסי, סגן נשיא לאבטחה עולמית. החברה לא פרסמה נתונים כספיים על המהלך.

וורונסי סיפר לסוכנות הידיעות רויטרס כי יצרנית הבירה, כמו גם שאר התעשייה, מתמודדים עם עלייה בכמות מתקפות הסייבר. מאחורי המתקפות האלה עומדים "אינטרסים כלכליים" וניסיון לפגוע בפעילות העסקית.

"עם העלייה בדיגיטליזציה, עלינו להיערך ולהתגונן מפני כל מה שיגיע", הוסיף.

מייצרת כ-500 מותגי בירה (צילום: Shutterstock)

יצרנית הבירה, שמציירת כ-500 מותגים ובהם באדווייזר, קורונה וסטלה ארטואה, החלה לפעול בישראל לפני כמה שנים כאשר רכשה את הסטארט-אפ ווייסבירגר, שמחבר את ברזי הבירה לאינטרנט ומאפשר לחברות לדעת כמה הבירה שלהם נמכרת בכל מקום ובכל רגע נתון.

ווייסבירגר הפכה למרכז המקומי של יצרנית הבירות למטרות מחקר ופיתוח, והיא מתכננת להגדיל את כוח האדם שלה. כך על פי הודעת יצרנית הבירות.

YOU MIGHT ALSO LIKE