תפסיקו לשאול אותה אם היא בהיריון: הדוגמגישה, כריסי טייגן, תודה לכם מאוד
למרות שקשה לה עם זה, היתה לה תגובה נהדרת למעריצה ששאלה באינסטוש אם היא בהיריון. נפתור את זה כבר עכשיו: היא לא

הייתם חושבים שאחרי שנים שהדוגמנית והמגישה, כריסי טייגן, משיבה לעשרות תגובות על הפוסטים שהיא מעלה באינסטוש ובטוויטר, המעריצים שלה יכבדו ויזהרו יותר כשהם מגיבים. בכל מקרה, אם יש לכם משהו לא כל כך נחמד או לא מנומס לומר על אדם מפורסם, למה לכתוב את זה באינסטוש שלו?



כנראה שאנשים החמיצו את התזכיר את זה, כי לאחרונה העלתה טייגן תמונה שלה ושל בעלה, הזמר ג'ון לג'נד, ומישהו החליט לשאול אותה אם היא בהיריון. לא ברור מהיכן הופיעה השאלה הזו, כי הרי ידוע של-עו-לם לא שואלים אנשים אם הם בהיריון, אלא אם מדובר בחברה קרובה או במישהי שנראית באופן חד משמעי בחודש התשיעי ולובשת חולצה עליה כתוב "יש לי תינוק בבטן".

הרי, אף פעם אי אפשר לדעת מה קורה עם גופם של אחרים ואם מדובר על אדם זר, זה לא עניינו של איש. בכל מקרה, הנה תגובתה של טייגן על השאלה המטרידה: "אני יודעת שלא התכוונת להיות גסת רוח, אך חשבי על כך פעמיים. יש אנשים שיש להם בעיה להרות וזה כואב בכל פעם. אני לא בהיריון, אך הייתי מאושרת לו הייתי. אני שמחה שאני לא".



מעריץ אחר כתב, "זה כואב כשמנסים לאבד את המשקל שנוסף בהיריון ולא מצליחים, ואז אנשים שואלים את השאלה הזו". על כך השיבה טייגן: "כן, אני מקבלת תזכורת על כך בכל פעם שאני יוצאת מהמקלחת. לכן אני לא צריכה לשמוע את זה על בסיס יומי".

YOU MIGHT ALSO LIKE