מייגן מרקל טובה מדי בשביל משפחת המלוכה: מספר ניק אד, שעבד עמה כשהתכוונה לעבור לבריטניה
איש יחסי הציבור עזר למרקל בתקופה בה ניסתה להפוך מכוכבת טלוויזיה בארצות הברית לדמות נחשבת ברשת החברתית הגבוהה של בריטניה. קראו מה יש לו לומר על השחקנית האמריקאית שהפכה לדוכסית

מייגן מרקל (37) "טובה מדי" עבור משפחת המלוכה כך טוען הפובליציסט ואיש יחסי הציבור מחברת התקשורת M&C Saatchi Merlin, ניק אד, שעבד איתה בעבר. מהדיווחים האחרונים עולה, כי לפני שפגשה את הנסיך הארי (34), השחקנית האמריקאית התכוונה לעבור לבריטניה על מנת להמציא את עצמה מחדש.



אד היה אחד האנשים שעבדו עם מרקל בזמן שהיא ניסתה להפוך את עצמה מכוכבת טלוויזיה בארצות הברית לדמות נחשבת ברשת החברתית הגבוהה של בריטניה. בשנת 2013, הציע אד למרקל לארח, לצדו של הדוגמן הבריטי, אוליבר צ'שייר, אירוע צדקה של קרן התכשיטים העולמית, בו השתתפו מפורסמים, כגון ויקטוריה בקהאם והשחקנית אווה לונגוריה.

גורו יחסי הציבור עבד עם מרקל מאז ויש לו דברי שבח והלל לומר עליה. הוא ציין שהיא "טובה מדי" עבור משפחת המלוכה והוסיף, היא עונה על כל הקריטריונים, מהדרך שבה היא נראית לאופן בו היא חושבת ומדברת. אין בה שום דבר לא בסדר, פרט לכתיבה על בננות. אך שום דבר אחר. היא מעולם עשתה טעות", כך אד.



מרקל, כמובן, המשיכה בדרכה, להיפגש, לצאת ולהתחתן עם הנסיך הארי. כעת, הזוג המאושר בונה משפחה משלו עם לידת בנם הראשון, ארצ'י האריסון מאונטבאטן ווינדזור.


YOU MIGHT ALSO LIKE