ג'ניפר לופז אמנם מאורסת לאלכס רודריגז: אך משום מה היא לא ממהרת להתחתן בפעם הרביעית
הכוכבת הסבירה מדוע היא מתמהמהת עם ההכנות לחתונה וסיפרה שהיא עסוקה בתכנון חגיגה מסוג אחר בהשתתפות המעריצים

את החדשות על אירוסיהם של ג'ניפר לופז ואלכס רודריגז קיבלנו בחודש מארס ובעוד שיש מפורסמים שממהרים להתחיל בהכנות לקראת החתונה שלכם, ג'יי.לו ואיי.רוד הם כנראה לא מהזוגות האלה. כשנשאלה לאחרונה איך מתקדמות ההכנות לחתונה, השיבה הכוכבת, "הן מתקדמות טוב. אני חושבת שלפנינו שנה עמודה, אז אתם יודעים, אנחנו עושים את זה לאט".



ג'יי.לו הדגישה כי יש להם את שארית חייהם להיות נשואים, אז הם מעוניינים לקחת את הזמן בתכנון הטקס. "אין מה למהר. אנחנו באמת רואים בזה משהו שימשך לנצח ואנחנו ניקח את הזמן שלנו ונעשה את זה נכון. נעשה את זה בלי למהר", כך הסבירה. לופז אמנם הודתה, כי מאז שאיי.רוד הציע היא "מסתכלת בכל מיני דברים" החל בשמלות כלה במתחמי אירועים, אך זה קורה "רק כשיש לי זמן. רוב הזמן אני עובדת".

לופז הצטלמה לסרט החדש, Hustlers, מוקדם יותר השנה וכעת היא צפויה להתחיל בסיבוב ההופעות שלה, It’s My Party, לציון חגיגות יום ההולדת ה-50 שלה. היא ציינה שהאווירה במהלך ההופעות תהיה מצוינת וסופר חגיגית.



"זה הולך להיות סיבוב הופעות, אך המטרה שלי היא לגרום לזה להרגיש כמו מסיבה אינטימית. אנחנו רוקדים, אנחנו שרים, אנחנו נהנים. אני רוצה ליצור אווירה שונה ממה שקורה בדרך כלל, כשאני עושה את הקטע שלי. אני רוצה שהפעם זה יהיה אינטראקטיבי".

YOU MIGHT ALSO LIKE