תריצו קדימה לחודש ספטמבר בבקשה: מייגן מרקל עורכת את 'ווג' הבריטי ומדגמנת עבור המגזין
הדוכסית של סאסקס תצטלם בביתה, פרוגמור קוטג', והצילומים יופיעו בין עמודי הגיליון האמור בעריכתה. אנחנו יודעים שזה קשה, אך נסו להמתין בסבלנות...

הדוכסית של סאסקס, מייגן מרקל, תערוך את גיליון חודש ספטמבר של מגזין 'ווג' הבריטי. היא תכתוב מאמר אישי ותדגמן לצורך צילומים שיערכו בביתה, פרוגמור קוטג', שיופיעו בין דפי הגיליון המדובר.



המהלכים משלימים סופסוף מעגל עבור מרקל, שייסדה וערכה את האתר שלה The Tig. כבר יותר משנתיים שהאתר סגור והיא מעורבת יותר בחובותיה המלכותיים. עם זאת, כעת נראה שהיא מוכנה לשוב לעולם העריכה. ככל הנראה, מרקל תהיה עורכת אורחת בגיליון האמור. יש להזכיר שגיליון חודש ספטמבר הוא אחד המשפיעים ביותר של השנה, משום שהוא קובע את הטון באשר למגמות האופנה הצפויות לנו בסתיו ובחורף.



לדברי מקור, מרקל לא רק תערוך את המגזין, אלא גם תכתוב חוות דעת שרק אפשר לקוות שכולה על אודות השמועות על הסכסוך בינה לבין קייט מידלטון או על דונלד טראמפ והבחירות המתקרבות בארצות הברית.

אם זה לא יספיק, היא גם תופיע בתמונות חדשות שיצולמו לראשונה בפרוגמור קוטג' כבר בשבוע הבא. אנו מקווים שהנסיך הארי ובייבי ארצ'י יהיו מעורבים.  

YOU MIGHT ALSO LIKE