טירוף טסלה חוזר: זינוק חד במניית החברה בעקבות דו"ח חיובי
יצרנית המכוניות החשמליות הוסיפה 1.6 מיליארד דולר לשווי השוק שלה לאחר שנודע כי עמדה ביעדי המכירות שלה בחודש הקודם. העלייה המרשימה היום (קרוב ל-5 אחוזים) מצטרפת לזו שלשום (אז המנייה זינקה ב-8%). על פי הדיווחים באתר Electrek, החברה הציעה מענקים כספיים לעובדים אם ישברו את שיאי הייצור החודשיים

מנייתה של יצרנית המכוניות החשמליות, טסלה, רשמה יום מצוין נוסף ועלתה ב-4.8% - עלייה שתורגמה לתוספת של 1.6 מיליארד דולר לשווי השוק שלה.

סוכנות טסלה בפלורידה (צילום: Shutterstock)

מדובר ביום החמישי הטוב ביותר של המנייה מתחילת השנה, והוא מצטרף ליום שלישי האחרון שבו נרשם זינוק של 8% בערך המנייה. העליות מגיעות על רקע דיווחים לפיהם החברה הגיעה ליעדי המכירות שלה, וזאת לאחר חודשים ארוכים שבהם החשש בקרב משקיעיה הלך וגבר.

למעשה, אם מחר המנייה תוסיף לערכה, היא תרשום את השבוע הטוב ביותר שלה מאז אוקטובר האחרון. כאמור, הדיווחים באתר Electrek בנוגע למסירת 33 אלף רכבים במהלך הרבעון הנוכחי הם שגרמו לעלייה המטאורית במניית החברה. לשם השוואה, החברה מסרה 63 אלף רכבים במהלך הרבעון הראשון של 2019 כאשר התחזית עמדה על 76 אלף רכבים.

על פי הדיווחים, בכוונת החברה לנסות ולהגיע לשיאי ייצור חדשים, ובונוסים גדולים הוצעו לכלל העובדים אם אכן יגיעו ליעדים החדשים. עובדי המפעל יזכו לבונוס של 1,200 דולר ואילו שליחי החברה (אלה שמוסרים את הרכב ללקוח) יזכו למענק נוסף של 550 דולר. עוד דווח באתר כי החברה צפויה לחצות את רף 9,000 הרכבים החדשים שיימסרו במהלך חודש יוני.

YOU MIGHT ALSO LIKE