אחרי שנתפס עם המכנסיים למטה: הארוס של ג'ניפר לופז, אלכס רודריגז, קונה וילונות לשירותים
הוא לא מרוצה מהתמונות בהן הוא נראה יושב על האסלה היוקרתית שלו, אך במקום להשקיע בהליכים משפטיים הוא בוחר להוציא את הכסף על התקנת תריסים

"אני בהחלט לא תובע", גילה אלכס רודריגז לאחר שהתמונות שלו יושב על האסלה הפכו לוויראליות ברשת. עוד הוסיף ארוסה של ג'ניפר לופז, כי "הדבר היחיד הוא שאני באמת עושה כמיטב יכולתי על מנת לחשוב שם. לא הייתי מוכן לתמונה. זה מה שזה... אני צריך להשקיע בווילונות".



התמונה של רודריגז יושב על האסלה צולמה מבעד לחלון הדירה שלו בניו יורק והצליחה לעורר מהומה ברשת. הצוות המשפטי שלו ניסה לבצע הליכים משפטיים נגד הצלם. אך משפטנים מומחים אמרו, שאיי.רוד עשוי היה לעמוד בפני תביעה קשה בבית המשפט, בגלל חוקי הפרטיות המקלים בניו יורק.

כך או כך, "אנחנו עדיין בעיצומה של חקירה", אמר שדרן הבייסבול. הוא הוסיף, שהוא מעוניין לנסות לוודא שזה לא יקרה למישהו אחר. "זה באמת דבר מוזר", סיכם רודריגז ואמר, אך "אני מאושר יותר שזה הייתי אני ולא החצי הטוב יותר שלי [הלא היא ג'יי.לו] או אחד הילדים".



רודריגז מאורס ללופז ולכל אחד מהם יש שני ילדים מנישואים קודמים. עדיין לא ברור מי צילם את התמונות שהפכו לוויראליות, אך בניין המשרדים הסמוך, שעל פארק אווניו, מציע נקודת השקפה ישירה אל תוך דירתו של איי.רוד, ששוויה 17.5 מיליון דולר.  

YOU MIGHT ALSO LIKE