"פלרטט איתי באופן מיני ובבוטות": מדונה מספרת על ניסיונה בעבודה עם הארווי ויינשטיין
אם חשבתם שאי אפשר להטריד את מלכת הפופ הבלתי מעורערת, הדברים שהיא מספרת על מפיק הסרטים הידוע לשמצה צפויים להפתיע אתכם

לאחרונה פורסמו פרטים חדשים על מדונה, לפיהם הכוכבת סיפרה שמפיק הסרטים, הארווי ויינשטיין "עבר את הגבול" ו"פלרטט איתי באופן מיני ובבוטות". ויינשטיין שעומד לדין בגין קרוב ל-30 שנה של הטרדות מיניות, הוקע משורות האקדמיה לקולנוע בחודש אוקטובר 2017. ויינשטיין הכחיש את כל ההאשמות נגדו בגין קיום יחסי מין ללא הסכמה.



בתחילת שנות ה-90, השתתפה החברה של ויינשטיין, מירמקס, בהפצת הסרט התיעודי על מדונה, “Madonna: Truth or Dare”. "הארווי עבר את הגבול ופלרטט איתי באופן מיני ובבוטות כשעבדנו יחד; הוא היה נשוי באותה תקופה, ובוודאי שלא היה לי עניין", מספרת מדונה. "הייתי מודעת לכך שהוא התנהג באופן דומה עם הרבה נשים אחרות שאני מכירה בתעשייה, וכולנו ידענו 'להארווי מותר לעשות את זה משום שיש לו הרבה כוח והוא מצליח כל כך והסרטים שלו מוצלחים כל כך וכולם רוצים לעבוד איתו, אז צריך להשלים עם זה'. אז זהו זה".



כשהתייחסה לנפילתו של ויינשטיין, אמרה מדונה, "אז כשזה קרה, חשבתי לעצמי 'סוף סוף'. לא הייתי מריעה מהיציע, כי מעולם לא שמחתי במפלתו של מישהו. אני לא חושבת שזו קארמה טובה ממילא, אך זה היה ראוי שמי שניצל את כוחו במשך שנים רבות כל כך נקרא לתת דין וחשבון על כך".

YOU MIGHT ALSO LIKE