המלכה הפסידה: נדחה ערעור שהגישה מדונה בתביעה על מכתב האהבה מטופאק שאקור
בית המשפט דחה את תביעתה של הכוכבת, שניסתה למנוע מכירה של חפציה האישיים, בהם גם המכתב, תחתוני סאטן שלה ומברשת שיער עם קצוות שיערה הבלונדיני

בית המשפט לערעורים דחה את הערעור שהגישה מדונה להצלת תביעתה למנוע את מכירת חפציה האישיים, בהם גם מכתב אהבה מהראפר המנוח, טופאק שאקור.



הכוכבת תבעה את חברת המכרזים האינטרנטית, Gotta Have It!, ואת יועצת האמנות לשעבר, דרלין לוץ, בטענה שחלק מחפציה האישיים, בהם גם המכתב, תחתוני סאטן שלה, ומברשת שיער עם קצוות שיערה הבלונדיני, נעלמו בתהליך מעבר דירה שלה ממיאמי, בשנת 2004. מדונה טוענת שהחפצים הופיעו פתאום בחודש יולי 2017 באתר האינטרנט כשהם מוצעים למכירה.

בחודש אפריל 2018, דחה שופט בית המשפט של מנהטן את התיק שלה, משום שהכוכבת המתינה זמן רב מדי על מנת להגיש את התביעה. בהמשך, במסגרת הסכם פשרה, שילמה לוץ למדונה עבור מחלוקת באשר ליצירות אמנות ובכך שחררה עצמה מתביעות עתידיות, כך פסק בית המשפט.



כעת, מדונה הפסידה בערעור על דחיית תביעתה למניעת מכירת מכתב האהבה שקיבלה מטופאק שאקור. עורך דינה של לוץ מסר, "בית המשפט הגיע להחלטה נכונה וטוב לדעת שהצדק עיוור לדברים כגון אנשים מפורסמים, ושהעובדות יצנחו".  

YOU MIGHT ALSO LIKE