מנויים לאמזון פריים? לענקית הקמעונאות יש הפתעה עבורכם
אמזון הודיעה על הרחבת שירות המשלוחים בתוך יום לחברי פריים, והיא מוסיפה מיליוני מוצרים שתוכלו להזמין בלי להמתין יותר מדי זמן עד שיגיעו אליכם

ענקית הקניות ברשת, אמזון, הודיעה על שירות משלוחים חינמי בתוך יום לעשרה מיליון מוצרים עבור המינויים לשירות פריים של החברה. נראה כי ההודעה באה במטרה להילחם במתחרה הגדולה שלה - רשת וולמארט שמנסה לשפר גם היא את שירות המשלוחים שלה והודיעה על שדרוג בחודש שעבר.

מרחיבה את שירות המשלוחים. אמזון (צילום: Shutterstock)

"כיום, רוב המוצרים הפופולריים שלנו שמגיעים במשלוח בתוך יום הם ספרים, מטליות ניקוי ומטליות לתינוקות, אבקות כביסה ושקיות", נכתב אתמול בבלוג החברה. "במילים אחרות, המשלוח תוך יום גדול כבר היום פי עשרה מאשר שירות המשלוחים בתוך יומיים שהושק בשנת 2005".

"אנחנו ממשיכים להוסיף עוד מוצרים לבחירה ומרחיבים את שירות המשלוחים שלנו כדי להבטיח שחברי הפריים יקבלו את המוצרים שלהם במהירות גבוהה יותר מאי פעם. חברי מועדון פריים יגלו כי הרבה יותר מוצרים נשלחים בתוך יום", הוסיפה החברה.

אמזון הוסיפה כי היא התחילה להוסיף מוצרים למשלוח בתוך יום בחודש אפריל, והיא תמשיך להוסיף מיליוני מוצרים נוספים. עם זאת, תאריך הסיום של הוספת המוצרים למשלוח מהיר לא פורסם.

חברי פריים, שמשלמים 119 דולר לשנה, לא חייבים לעמוד בסך רכישה מינימלי כדי ליהנות ממשלוח בתוך יום. בעבר הציע אמזון משלוח בתוך יום למוצרים נבחרים, ומשלוח באותו יום למי שהזמין מוצרים בשווי של 35 דולר ומעלה. כיום, מעל מאה מיליון מוצרים שנמכרים באמזון מגיעים ליעדם בתוך יומיים.

YOU MIGHT ALSO LIKE