הנה חוויה שלא תשכחו לעולם: אתם, בדאבל-דייט עם אמל קלוני ובעלה, ג'ורג'
אתם מוזמנים להירשם להגרלה שמטרתה גיוס כספים ואולי תזכו לסעוד עם בני הזוג קלוני. אם תזכו אנחנו מצפים לדיווח מלא, על הכל מהכל...

אם אי פעם חלמתם על דאבל-דייט עם השחקן ג'ורג' קלוני ואשתו, אמל, זו ההזדמנות שלכם. כוכב הקולנוע מעניק למעריצים הזדמנות לזכות בערב בביתם שבאיטליה, במטרה לגייס כספים לקרן שמטרתה למנוע הפרת זכויות אדם ברחבי העולם.



על מנת להשתתף בהגרלה ולזכות אתם צריכים להיכנס לאתר האינטרנט (שמופיע בהמשך) ולהירשם. יש סיכוי שתוכלו להיות הזוכים ברי המזל שיסעדו יחד עם בני הזוג המפורסם, בביתם שעל אגם קומו באיטליה.

קלוני הכריז על ההגרלה בסרטון הומוריסטי והתייחס לעצמו כאל "בעלה של אמל". הוא אמר "הי, אני בעלה של אמל קלוני, ג'ורג', ואנחנו רוצים להזמין אתכם לבוא אלינו לאגם קומו".  לאחר מכן פונה קלוני לבימאי שמאחורי המצלמה ושואל, "אתה בטוח שכך אתה רוצה שאומר את זה?" והבימאי משיב, "אנשים באמת אוהבים את אמל, זו נקודת המכירה האמתית".



קלוני ממשיך, "זה נכון, לטובת קרן "קלוני למען הצדק" אנחנו מזמינים אתכם לצאת לדאבל-דייט, עם אמל, בעלת שם עולמי בתחום זכויות האדם, מרצה למשפטים והוגה מובילה בעולם בתחום הצדק ואיתי, שחקן".

אז על מנת להשתתף בהגרלה, אתם מוזמנים לגלוש לאתר omaze.com/Clooney. אם זכיתם אנחנו מצפים לדיווח על הכל מהכל.

YOU MIGHT ALSO LIKE