יגרום לצמצום העישון בקרב בני נוער? ג'ול שוקלת לפתוח חנויות ייעודיות
ענקית הסיגריות האלקטרוניות, ששינתה לחלוטין את השוק כאשר החלה למכור את מוצריה, רוצה לשלוט בצורה טובה יותר בקהל היעד ובעיקר למנוע מקטינים לקנות את מוצריה. מדובר בחלק ממאמץ החברה לשנות את תדמיתה לאחר שזכתה לביקורת ציבורית קשה

יצרנית הסיגריות האלקטרוניות, חברת ג'ול לאבס (Juul Labs), בוחנת אפשרויות לפתוח חנויות ברחבי ארצות הברית בהן יימכרו מוצרי החברה.

חנות בניו יורק שמוכרת את מוצרי ג'ול. החברה מקווה לשפר את תדמיתה באמצעות פתיחת חנויות (צילום: Shutterstock)

עד כה, החברה מוכרת את מוצריה באמצעות אתר האינטרנט שלה, ובחנויות העישון ("סמוק שופס") ברחבי ארה"ב. אם וכאשר תתקבל ההחלטה הסופית לפתוח חנויות משלה, הרי שהסניף הראשון ייפתח בטקסס. בכיר בחברה סיפר לאתר הכלכלי CNBC כי החברה שוקלת לבצע את הצעד, אך טרם התקבלה החלטה סופית בעניין.

פתיחת החנויות תאפשר לחברה לשלוט בצורה מיטבית בהפצת מוצריה, בייחוד על רקע הביקורת הקשה שנשמעה כנגד החברה בכל הנוגע לעישון מוצריה בקרב בני נוער. מחוקקים משני מכל צדי הקשת הפוליטית מאשימים את החברה ב"מגפת הווייפ", וחברה מקווה שפתיחת החנויות תפחית באופן ניכר את כמות בני הנוער שמשתמשים במוצריה.

רשת וולמארט תפסיק למכור את מוצרי ג'ול בטעמים (צילום: Shutterstock)

כזכור, מוקדם יותר החודש הודיעה רשת וולמארט כי תפסיק למכור את מוצרי ג'ול בטעמים, וזאת מתוך הטענה שטעמים מתוקים ופירותיים נועדו למשוך צרכנים צעירים יותר. בכוונת הרשת אף לעלות את הגיל המינימלי לרכישת מוצרי טבק ל-21 (כיום הוא עומד על 18, בהתאם לחוק).

בשנה האחרונה מנסה ג'ול לשפר את תדמיתה, ובעיקר היא מנסה לצייר את עצמה כחברה ש"משפרת את איכות החיים של מיליארד מעשנים ברחבי העולם שיפסיקו לעשן סיגריות", כפי שנטען באתר הרשמי של החברה.

YOU MIGHT ALSO LIKE