זה קורה במשפחות הכי טובות: מה עורר יריבות בין הנסיכים וויליאם והארי?
"הארי מתנהל במסלול אחר לחלוטין" כך טוענים מומחים לענייני משפחת המלוכה ו"אשתו הדינמית והשונה מביאה משהו אחר לגמרי אל המשפחה המלכותית"

מסתבר שלנסיך וויליאם יש כמה "בעיות" עם אחיו, הנסיך הארי, מאז שהתחתן עם מייגן מרקל. כך עולה מדברי מומחים לענייני בית המלוכה הבריטי. בהתבסס על השמועות האחרונות לפיהן נוצר סכסוך בין שני האחים, אמר אחד המומחים, כי וויליאם ה"תחרותי" מנהל מסלול חיים אחר לגמרי מזה של הארי.



בהתייחסו לאופן בו הציבור נוטה לראות את וויליאם והארי, אמר המומחה, כי הם נתפשים "כחברים הכי טובים שהתאחדו לאחר מות אמם" והוסיף, "אל תשכחו שהם גם מאוד תחרותיים. הם למדו באיטון. הם זכרי אלפא".

לדברי המומחה המלכותי, "יש לא מעט בעיות שיכלו להתחיל את הסכסוך" בין האחים והציג השערה לפיה היחסים של הארי עם מייגן השפיעו על טיב היחסים בין האחים, "וויליאם צפוי להפוך למלך יום אחד והארי נמצא במסלול שונה לחלוטין עם אשתו הדינמית והשונה, שמביאה משהו אחר לגמרי אל המשפחה המלכותית".

בו זמנית, הכחיש המומחה שאי פעם היה סכסוך בין מרקל לבין קייט מידלטון. הוא אמר, "האמת היא שיש בעיה בין האחים, וויליאם והארי. זה הוצג כבעיה בין הנשים וזה לא נכון".

למרות זאת, לאחרונה דווח, כי מערכת היחסים בין האחים השתפרה וחזרה למסלול, מאז לידתו של ארצ'י, בנם הראשון של הארי ומייגן. בחודש שעבר נחשף, כי חששותיו של הנסיך וויליאם באשר למערכת היחסים של הארי ומייגן התפוגגו. "וויליאם היה מודאג מהמהירות בה המערכת התנהלה ורצה לוודא שהארי מקבל את ההחלטה הנכונה", כך אמרה לאחרונה הביוגרפית, קייטי ניקול, בראיון.



"מה שנאמר בכוונה טובה, כדאגה בין אחים ועצה קטנה, לא עשה להארי טוב והוא חש שוויליאם לא תומך בו כבעבר", כך לדברי ניקול שהוסיפה, "וויליאם מגונן מאוד על אחיו הצעיר ומערת היחסים שלהם עברה לא מעט תקופות מאתגרות מאז שהארי ומייגן החלו לצאת".

עם זאת, ניקול סבורה, כי המעבר של הארי ומייגן לפרוגמור קוטג' העניק לאחרים את מה שנחוץ על מנת לתקן את היחסים שלהם. 

YOU MIGHT ALSO LIKE