מה עבר לו בראש? ימים לפני ביקורו בממלכה נחשפים דברים שאמר דונלד טראמפ על דיאנה
זמן קצר לפני מותה של הנסיכה ושנים לפני שהפך לנשיא ארצות הברית, אמר עליה טראמפ כמה דברים מביכים שנחשפים כעת, ימים ספורים לפני שהוא צפוי לפגוש את שני בניה, הנסיכים וויליאם והארי

בראיון קצר שנתן נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ (72), זמן קצר לפני מותה של הנסיכה דיאנה בגיל 36, הוא התרברב שהוא היה יכול לקיים איתה יחסי מין. אז היה טראמפ רק בעל נכסים רבים והוא אמר שהוא יכול לקיים יחסי מין עם האם לשניים, בראיון עם הווארד שטרן.



שטרן שאל את טראמפ מדוע אנשים חשבו שהוא "אנוכי" לאחר שטען יכול היה "להשיג את ליידי די?", שטרן שאל, "היית יכול להשיג אותה, נכון? היית יכול לקיים איתה יחסי מין?", וטראמפ הסכים איתו, "אני חושב שיכולתי".

השניים המשיכו עם מערכון מוזר במהלכו טראמפ העמיד פנים שהוא מציע לדיאנה "בדיקה קטנה" במכונית הלקסוס שלו, לפני שהוא מתנפל על "העור היפה שלה". טראמפ הוסיף, "היא היתה ממש יפה. חשבתי שהיא דוגמנית-על. היו זמנים בהם היא לא נראתה טוב ויש זמנים שהם היא נראית טוב יותר מכל אדם אחר בעולם".



הריאיון עם טראמפ, שצפוי לפגוש את בניה, וויליאם והארי, בעוד ימים אחדים, התקיים בשנת 1997, חודשים ספורים לפני שדיאנה נהרגה בתאונת דרכים בפריס.

לאחר מותה של הנסיכה, רמז טראמפ שאם היא היתה נשארת בחיים היא היתה יוצאת איתו ולא עם דודי פאיד. "אני מכיר את המנהרה הזו בפריס. יש שם הגבלת מהירות של 30 מייל לשעה", כך אמר טראמפ בהתייחסו לטרגדיה שגדעה את חייה של דיאנה והוסיף, "אם מביטים במנהרה הזו, ואני מכיר אותה טוב, עברתי דרכה פעמים רבות, מבינים שאי אפשר לנסוע במהירות גבוהה מ-30 או 40 מייל לשעה". 

YOU MIGHT ALSO LIKE