שוב נשבר לכם המסך של הסמרטפון? יש לזה סיבה
אם אתם מסתובבים בתחושה שהמכשירים של היום מתקדמים יותר - אבל גם שבירים יותר, אתם לא טועים. ומה עדיף - לעשות ביטוח או לשלם על כל תיקון ותיקון?

התופעה של מסכים שבורים בפלאפונים אינה חדשה, אך אם גם לכם יש תחושה שככל שהסמרטפונים מתקדמים יותר כך המסך שלהם שביר יותר - אתם לא טועים. יש סיבה לכך שהמסכים שבירים היום הרבה יותר מבעבר, פשוט בגלל שהם כבר לא מיוצרים כמו פעם.

המכשירים מתקדמים, אבל המסכים יותר שבירים (אילוסטרציה: Shutterstock)

כאשר הסמרטפונים הופכים לגדולים יותר ודקים יותר, הם הופכים ל"שבריריים מאוד וקלים לשבירה", טוען ניל דקסטר, מנהל Jet City Device Repair לתיקון מכשירים סלולריים בשיקגו. "הסמרטפונים החדשים מאוד עדינים".

בזמן האחרון חברות הסלולר מתמודדות עם סטגנציה, משום שרבים מסרבים לשלם את המחירים המופקעים של מכשירי הדגל של אפל ושל סמסונג. יחד עם זאת, חנויות תיקון המכשירים נהנים מתנועה ערה של צרכנים שזקוקים להחלפת מסך.

משתמשים רבים שסובלים ממסך שבור תוהים היכן לתקן אותו - בחנויות המורשות או בקיוסק בקניון? נראה שלאט לאט השאלה הזאת הולכת ונעלמת, משום שהחנויות הקטנות מפסיקות להחליף מסכים של מכשירים מסויימים בגלל עלות המסך החדש.

עם זאת, בעלי החנויות הרבים טוענים כי רכישת ביטוח מחברות הסלולר שווה לזריקת כסף לפח. "זה לא יעיל כלכלית", אומר רוב לינק, בלוגר מוירג'יניה ולשעבר בעלים של מעבדת תיקונים, "זה תמיד זול יותר פשוט לתקן".

YOU MIGHT ALSO LIKE