היכונו לביאת המריח: לא כל המעריצים יכולים להריח כמו הכוכב האהוב עליהם
אך המעריצים של ג'סטין ביבר יכולים. הזמר, שמתעקש למצוא לעצמו עיסוקים נוספים במקום להתמקד במוסיקה, הפך לפרזנטור של דאודורנט על בסיס צמחים. אתם מוזמנים להסניף...

אתם יכולים לשכוח מריח הנעורים, כי המעריצים של ג'סטין ביבר יוכלו להריח כמו הכוכב האהוב עליהם, כעת משהזמר הפך לפנים החדשות של הדאודורנט של החברה. נראה שבתקופה האחרונה מוסיקה כבר לא עומדת בראש מעייניו של ביבר והוא מתעקש למצוא לעצמו עיסוקים חדשים.



אחרי שהשיק מותג אופנה ויצר נעלי בית מלון מעוצבות, החל ביבר בשיתוף פעולה עם חברת Schmidt’s Naturals, שמייצרת דאודורנטים בריח חדש, הריח שלו. מנציגי המותג נמסר שביבר עזר לגבש את הניחוח ולעצב את האריזה. על מנת לקדם את המהלך, העלה ביבר לאינסטוש תמונה שלו ללא חולצה וכתב "מוכנים לכאן + עכשיו ... שיתוף פעולה חדש עם @schmidtsnaturals מגיע בסתיו הקרוב".  

שמו של הדאודורנט אמור לייצג את הגישה החדשה של ביבר ואת הפתיחות שלו לנושא בריאות הנפש, במקביל מדובר על תזכורת להעריך כל רגע של החיים. כך סיפרו נציגי המותג. הדאודורנט עצמו מבטיח להכיל מרכיבים טבעיים, כשכל החומרים מבוססים על צמחים.

בזמן שאתם ממתינים עד שתוכלו להריח את ביבר על עצמכם, אתם מוזמנים לצפות בקליפ הקיצי לסינגל המשותף של ביבר ואד שירן, I Don’t Care.




YOU MIGHT ALSO LIKE