"טראמפ הוא הנשיא הטוב ביותר מאז לינקולן": כך אביה של אנג'לינה ג'ולי, ג'ון ווייט
בסרטון שהעלה לטוויטר פנה כוכב הקולנוע, שנחשב לאחד השחקנים השמרניים הבולטים ביותר בהוליווד, אל אנשי המפלגה הרפובליקנית וביקש מהם "להכיר באמת"

השחקן, ג'ון ווייט הביע את תמיכתו בנשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, כשהכריז עליו כעל "הנשיא הטוב ביותר מאז אברהם לינקולן". זה קרה בסרטון שהעלה ווייט לטוויטר בסוף השבוע. כוכב הקולנוע, שנחשב לאחד השחקנים השמרניים הבולטים ביותר בהוליווד, פנה אל אנשי המפלגה הרפובליקנית.



"אני יודע שתסכימו איתי כשאני אומר שלנשיא שלנו יש את כל הכבוד והאהבה שלנו. התפקיד הזה לא קל כשהוא נאבק באנשי השמאל ובדברים ההרס האבסורדיים שלהם. האם שלנו נבנה על קרקע יציבה שהניחו אבותינו ויש קוד מוסרי של חובה שעובר הלאה מאז הנשיא לינקולן", כך אמר ווייט.



השחקן זוכה האוסקר אמר למעריציו, כי הוא רוצה "להכיר באמת" וכי "המדינה שלנו חזקה יותר, בטוחה יותר ומציעה יותר מקומות עבודה", משום שהנשיא טראמפ, "עשה כל צעד נכון". עוד הוסיף ווייט, "אל תולכו שולל על ידי השמאל הפוליטי, כי אנו אנשי העם הזה ואנו עדים לניצחון. אז תנו לנו לעמוד עם הנשיא שלנו ולהכיר באמת הזו, שהנשיא טראמפ הוא הנשיא הטוב ביותר מאז אברהם לינקולן. שאלוהים יברך את אמריקה".

 

YOU MIGHT ALSO LIKE